हनमकेंडा में क़दीम किताबों की दुकान जल कर ख़ाकसतर

हनमकेंडा चौरास्ता पर वाक़्ये ज़ुबैर बुक स्टाल जल कर ख़ाकसतर होगया करोड़ों रुपये का नुक़्सान हुआ। 20 घंटों के बाद भी आग पर क़ाबू नहीं पा सका।

ज़िला अर्बन एस पी कलेक्टर और ज़िला के आला ओहदेदारों ने मुक़ाम हादसे का दौरा किया ,शॉट सर्किट या सुबू ताज तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया गया है।

तफ़सीलात के मुताबिक़ हनमकेंडा चौरास्ता मस्जिद चौक के सामने तक़रीबन 3 दहों से इलाके तेलंगाना की सब से बड़ी बुक स्टाल ज़ुबैर बुक स्टाल जहां के जी से पी जी तमाम प्रोफेशनल कोर्स की किताबें दस्तयाब रहती थी कल रात क़रीब 1 बजे अचानक आग भड़क उठी।

आग की इत्तेला मिलते ही महिकमा फ़ायर ब्रिगेड का अमला आग पर क़ाबू पाने की कोशिश कररहा है।20 घंटों के बाद भी अभी तक आग पर क़ाबू नहीं पा सका गया। चंद घंटों तक आग जारी रहने का इमकान वरंगल वैस्ट रुकने असेंबली डी वनए भास्कर-ओ-दुसरे सियासी क़ाइदीन ने मुक़ाम हादसे का दौरा करने के बाद मालिक बुक स्टाल मुहम्मद ज़ुबैर को दिलासा दिया। इस हादसे की इत्तेला आम होते ही अवाम की कसीर तादाद ने मुहम्मद ज़ुबैर के मकान वाक़्ये रायपूरा हनमकेंडा जाकर तसल्ली दी। इस बुक स्टाल में तक़रीबन 60 से ज़ाइद अमला काम कररहा था तीन दहों से मुसलसिल मेहनत कर के मुहम्मद ज़ुबैर ने बुक स्टाल को एक मुक़ाम पर ला खड़ा किया था।

आज पूरी दूकान मुकम्मिल जल कर ख़ाकसतर होचुकी है। इस मौके पर मालिक बुक स्टाल मुहम्मद ज़ुबैर ने कहा कि अल्लाह का लाख शुक्र है किसी की जान नहीं गई। फ़ायर ब्रिगेड से ज़्यादा दूकान में काम करने वालों ने आग पर क़ाबू पाने की मुसलसिल कोशिश कररहे हैं। फ़ायर ब्रिगेड की लापरवाही ज़ाहिर होरही है अभी तक भी आग पर क़ाबू पाया नहीं जा सका । ज़ुबैर बुक स्टाल से मुत्तसिल दुक्कानात को भी नुक़्सान पहुंचा है कई ट्रैक्टर्स मलबा निकाला जा चुका है। इस आग से तलबा का काफ़ी नुक़्सान होचुका है। उस दुकान में हर मज़मून की किताब दस्तयाब रहती थी। वरंगल के अतराफ़ के अज़ला के तलबा भी यहां से किताबें ख़रीदा करते थे। एमबी बी एस ,इंजीनीयरिंग, एमसी ए-ओ-दुसरे प्रोफेशनल कोर्स की किताब दस्तयाब रहती थी।