हम्मास का अरब लीग से मुहासिरा खतम् कराने का मुतालिबा

ग़ज़ा 09 नवंबर ( एजैंसीज़ ) इमदादी सामान लेकर ग़ज़ा आने वाले आइरलैंड और कैनेडा के दो बहरी जिहारों पर इसराईली क़बज़े के जवाब में इस्लामी तहरीक मुज़ाहमत हम्मास ने अरब लीग से ग़ज़ा का मुहासिरा ख़तन करवाने का मुतालिबा कर दिया है।

हम्मास की जानिब से जारी ब्यान में कहा गया है हम्मास मुहासिरे में घिरी फ़लस्तीनी क़ौम की मदद को आने वाले दो इमदादी बहरी जहाज़ों पर सवार आलमी रज़ाकारों पर आलमी समुंद्री हदूद में इसराईल के हमले की शदीद मुज़म्मत करते हैं।

ये हमला तमाम आलमी क़वानीन और बैन-उल-अक़वामी मुआहिदात की ख़िलाफ़वरज़ी था जिस में ज़ालिमाना और जाबिराना मुहासिरे में घिरे अहल ग़ज़ा के लिए इमदादी सामान लेकर आने वालों को हदफ़ बनाया गया है।

मर्कज़ इत्तिलाआत फ़लस्तीन के मुताबिक़ हम्मास का कहना था कि ग़ज़ा का मुहासिरा जारी रखने और ग़ज़ा आने वाले तमाम आलमी रज़ाकारों पर पै दर पै हमले कर के इसराईल अपने अन्दोहनाक जराइम की फ़हरिस्त में मुसलसल इज़ाफ़ा किए जा रहा है।

ज़ुलम वबरबरीत की इंतिहा कर देने के बावजूद वो फ़लस्तीनी क़ौम को अपने वतन की आज़ादी और हम वतनों की वतन वापसी के मुतालिबे से मुनहरिफ़ नहीं कर सकता।

इस्लामी तहरीक मुज़ाहमत हम्मास ने बाईस अरब ममालिक की तंज़ीम अरब लीग और अक़वाम-ए-मुत्तहिदा से मुतालिबा किया कि वो ग़ज़ा पट्टी के ज़ालिमाना इसराईली मुहासिरा के ख़ातमे के लिए फ़िलफ़ौर अमली इक़दामात करें।