हरिदुआर में भगदड़, 22 यात्री हलाक

हरिदुआर 9 नवंबर (पी टी आई) हरिदुआर में पण्डित श्री राम शर्मा की सदी तक़ारीब के दौरान तीसरे दिन भगदड़ में कम अज़ कम 22 यात्री हलाक और कई ज़ख़मी हए। गुरु शंकर जज़ीरा हरी की पावरी के क़रीब लाली जा वाला कैंप का जुनूबी गेट उस वक़्त टूट गया जब हुजूम में धक्कम पेल पैदा हुई, ये लोग सुबह 10:30 बजे के क़रीब 1551 कुंडी यगना में शिरकत के लिए पहुंचे थे।

ज़िला नज़म-ओ-नसक़ ने हलाक होने वालों की तादाद में इज़ाफे़ का इमकान ज़ाहिर किया है। इस भगदड़ के बाइस मुंतज़मीन परेशान हो गए हैं। शांति कुंज के सीकोरीटी वीलनटरस को सूरत-ए-हाल से निमटने में मुश्किलात पेश आरही थीं क्योंकि हुजूम में अचानक इज़ाफ़ा होगया और लोग आगे बढ़ने की कोशिश कररहे थे। लाखों यात्री इस यगना में शिरकत के लिए दूर दूर से आए हुए थे। ये यगना पण्डित श्री राम शर्मा आचार्य बानी ऑल वर्ल्ड गाइतरी परिवार की यौम-ए-पैदाइश सदी तक़ारीब के सिलसिले में मुनाक़िद हुआ। इन तक़ारीब की क़ियादत पी पांड्या कररहे हैं।

लक्कड़ी की बनी हुई रूकावटों को तोड़ते हुए हुजूम आगे बढ़ रहा था। जो लोग जुनूबी गेट से आए हुए थे उन के वज़न से रूकावटें टूट गईं। शुमाली, मशरिक़ी और मग़रिबी सिम्त में वाक़्य तमाम तीन गैटस से यात्री पुरसुकून अंदाज़ में दाख़िल हो रहे थे। लेकिन इन में से ज़्यादा तर यात्री जुनूबी गेट के क़रीब वाक़्य कैंपस से जाने की कोशिश कररहे थे जिस की वजह से नाक़ाबिल कंट्रोल हुजूम बढ़ गया। ज़ख़मीयों को क़रीबी दवाख़ाना में शरीक किया गया है। ऐनी शाहिदीन के मुताबिक़ भगदड़ में 50 अफ़राद हलाक होने का इमकान है। गंगा के किनारे वाक़्य इस घाट पर यात्री जमा होते हैं।

एसडी ऐम हरिदुआर हरबीर सिंह ने कहा कि भगदड़ में मरने वालों की तादाद बढ़ सकती है। ये अम्वात ज़्यादा तर दम घुटने की वजह से हुई हैं। लेकिन असल वजह का तहक़ीक़ात के बाद पता चलेगा। भगदड़ बचने के साथ ही अवाम जान बचाने के लिए इधर उधर दौड़ने लगे जिस की वजह से ख़वातीन और बच्चे ज़मीन पर गिर पड़े और कुचले जाने के बाइस हलाक हो गए। चीफ़ मिनिस्टर हिमाचल प्रदेश प्रेम कुमार धूमल भी आश्रम पर यगना कररहे थे उस वक़्त ये भगदड़ मच गई। पुलिस ज़राए ने कहाकि यगना में शिरकत केलिए तक़रीबन 2 लाख अफ़राद आए हुए थे।

बैरूनी मुल्क से भी यात्रियों की बड़ी तादाद शरीक थे। इस यगना को कुंभ मेले के बाद सब से बड़ा मज़हबी इजतिमा क़रार दिया जाता है। पुलिस ओहदेदारों ने शांति कुंज आश्रम के ओहदेदारों को ज़िम्मेदार टहराते हुए कहा कि इन ओहदेदारों ने इंतिज़ामात के लिए पुलिस और ज़िला नज़म-ओ-नसक़ से मदद नहीं ली। गुज़श्ता चंद सालों से यगना में शिरकत करने केलिए लाखों अफ़राद जमा हो रहे हैं।

इसी दौरान सदर कांग्रेस सोनीया गांधी ने भगदड़ में होने वाली अम्वात पर दुख का इज़हार करते हुए कहा कि ये एक सब से बड़ा सानिहा है। उन्हों ने हुक्काम पर ज़ोर दिया कि वो ज़ख़मीयों को फ़ौरी राहत फ़राहम करें। ए आई सी सी से जारी करदा एक ब्यान में बताया गया है कि सोनीया गांधी ने इस सानिहा पर अपने गहरे दुख का इज़हार किया और महलोकीन के अरकान ख़ानदान से इज़हार ताज़ियत किया।