हसन रुहानी के दौरे के ख़िलाफ़ यूरोप भर में एहतेजाज

ईरान के सदर हसन रुहानी का पहला दौरा अमरीका जहां तेहरान और यूरोप के दरमयान ताल्लुक़ात के एक नए बाब का आग़ाज़ है वहीं यूरोपीय मुल्कों में मौजूद ईरानी शहरी और इन्सानी हुक़ूक़ के मंदूबीन ईरान की पालिसीयों के ख़िलाफ़ सरापा एहतेजाज भी हैं।

अल अर्बिया डॉट नेट के मुताबिक़ हसन रुहानी जिस यूरोपीय मुल्क में क़दम रखते हैं वहां इस्तिक़बाल से ज़्यादा उनके ख़िलाफ़ एहतेजाज की बाज़ गश्त सुनाई देती है। सदर रुहानी की आमद के ख़िलाफ़ अब तक यूरोप के पाँच बड़े मुल्कों इटली, डेनमार्क, स्वीडन, हॉलैंड, बेल्जियम और कैनेडा में एहतेजाजी मुज़ाहिरे हुए हैं जिनमें हज़ारों अफ़राद ने शिरकत की है।

मुज़ाहिरों में हिस्सा लेने वालों में तेहरान हुकूमत की पालिसीयों से नालां ईरानी शहरी, अरब बाशिंदे और इन्सानी हुक़ूक़ की तंज़ीमें पेश पेश हैं। फ़्रांस में सदर हसन रुहानी की आमद के मौक़ा पर राय आम्मा की एक जायज़ा रिपोर्ट जारी की गई है जिसमें बताया गया है कि फ़्रांस के 83 फ़ीसद अवाम ईरानी हुकूमत की ख़ारिजा पालिसीयों पर ब्रहम हैं और उनका सदर फ्रांस्वा ओलांद से मुतालिबा है कि वो हसन रुहानी के साथ मुलाक़ात में ईरान में इन्सानी हुक़ूक़ की संगीन पामालियों का मुआमला उठाएं।