हाफ़िज़ सईद की पेशकश मुस्तर्द : अमेरीका

वाशिंगटन, ०२ नवंबर (एजेंसीज़) अमेरीका ने जमात‍ उल‍ दावा के सरबराह हाफ़िज़ मुहम्मद सईद की जानिब से तूफ़ान सेंडी के मुतास्सिरीन के लिए मदद की पेशकश को ग़ैर ज़रूरी क़रार देते हुए मुस्तर्द कर दिया। हाफ़िज़ मुहम्मद सईद 2008 मुंबई हमलों के मुबय्यना तौर पर कलीदी मुल्ज़िम हैं और अमेरीका ने उन के सर पर 10 मिलीयन डालर रुकमी इनाम का ऐलान भी किया है।

स्टेट डिपार्टमेंट के तर्जुमान मार्क टोनर ने रिपोर्टर्स को बताया कि ये सब जानते हैं कि हाफ़िज़ सईद ने मुंबई दहशतगर्द हमलों का मंसूबा बनाया था जिस में 166 अफ़राद बिशमोल 6 अमेरीकी हलाक हुए थे। इसी वजह से हाफ़िज़ सईद के साथ इंसाफ़ के तक़ाज़ों को पूरा करने के मक़सद से हम ने रुकमी इनाम का ऐलान किया है।

यही नहीं बल्कि अमेरीका और अक़वाम-ए-मुत्तहिदा (UN) ने उन की तंज़ीम ( संगठन) जमात-उल-दावत को दहश्तगर्द तंज़ीम क़रार दिया है।

टोनर ने कहा कि समाजी इमदाद के इस्लामी जज़बा और रवायात की हम बेहद क़दर करते हैं लेकिन इस नौईयत की मख़सूस पेशकश ग़ैर ज़रूरी और ग़ैर अहम है। हाफ़िज़ सईद ने 30 अक्टूबर को सेंडी तूफ़ान से आई तबाहकारी के बाद उन की तंज़ीम की जानिब से मुतास्सिरीन ( पीड़ितों) की मदद करने की अमेरीका को पेशकश की थी।