हाफ़िज़ सईद के सर पर एक करोड़ डालर का इनाम , अमेरीका का ऐलान

अमेरीका ने पाकिस्तान में मुक़ीम और सरगर्म जमातुद्द् दावा के सरबराह हाफ़िज़ सईद के सर पर 10 मिलियन डालर के इनाम का ऐलान किया है । 26/11 मुंबई हमलों के असल साज़िशी ज़हन समझे जाने वाले हाफ़िज़ सईद के सर पर इस भारी इनाम रखने से मुताल्लिक़ अमेरीकी इक़दाम का हिंदूस्तान ने ख़ौरमक़दम किया और कहा कि इस इक़दाम से लश्कर‍ ए‍ तयबा और इसके सरपरस्तों को ये मज़बूत इशारा मिलता है कि दहश्तगर्दी की सरकूबी के लिए बैन-उल-अक़वामी बिरादरी बदस्तूर मुत्तहिद है ।

हुकूमत अमेरीका ने गुज़शता रात एक अहम फ़ैसला के तौर पर हाफ़िज़ सईद की गिरफ़्तारी के लिए मालूमात फ़राहम करने वालों को एक करोड़ अमेरीकी डालर बतौर इनाम देने का ऐलान किया । इलावा अज़ीं उनके जिहादी फायनेन्सर-ओ-बरादर-ए-निसबती अबदुर्रहमान और दीगर दो दहश्तगर्दों की गिरफ़्तारी के लिए मालूमात फ़राहम करने वालों को फी कस 20लाख अमेरीकी डालर बतौर इनाम देने का ऐलान किया गया है ।

अमेरीकी नायब वज़ीर-ए-ख़ारजा बराए सयासी उमोर वेंडी शरमन ने नई दिल्ली के अमेरीकी सेंटर में एक इजतिमा से ख़िताब करते हुए इस ऐलान की तौसीक़ की । इस तरह हाफ़िज़ सईद जो मुंबई हमलों में 160 अफ़राद की हलाकत के सबब हिंदूस्तान के लिए इंतिहाई मतलूब दहश्तगर्द हैं ।

अब दुनिया के इन चार दहश्तगर्द क़ाइदीन में शामिल हो गए हैं जिनकी गिरफ़्तारी के लिए अमेरीका ने एक करोड़ डालर के इनाम का ऐलान किया है । ऐसे दीगर ख़तरनाक दहश्तगर्द क़ाइदीन में अफ़्ग़ान तालिबान के सरबराह मुल्ला मुहम्मद उमर इराक़ में अलक़ायदा के लीडर अब्बू दुआ और ईरान में अलक़ायदा के सरग़ना यासीन अलसोरी उर्फ़ अज़ उद्दीन अबदुल अज़ीज़ ख़लील शामिल हैं लेकिन इन चारों के मुक़ाबले अलक़ायदा सरबराह एमन अल ज़वाहरी की गिरफ़्तारी पर ज़्यादा इनाम यानी ढाई करोड़ डालर की पेशकश की गई है ।

अमेरीका के इस फ़ैसला पर मुसबत रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए वज़ीर-ए-ख़ारजा एस एम कृष्णा ने नई दिल्ली में कहा कि हिंदूस्तान अमेरीका के इस ऐलान का ख़ौरमक़दम करता है जो इंसाफ़ के लिए इनाम प्रोग्राम के तहत किया गया है । इससे मुंबई दहश्तगर्द हमलों के साज़िशियों को कैफ़र-ए-किर्दार तक पहुंचाने के लिए हिंदूस्तान और अमेरीका के अज़म का इज़हार होता है ।

मिस्टर कृष्णा ने कहा कि लश्कर‍ ए‍ तयबा इसके अरकान और इसके सरपरस्तों को भी ये इशारा मिलता है कि दहश्तगर्दी की सरकूबी के लिए बैन-उल-अक़वामी बिरादरी बदस्तूर मुत्तहिद है । वज़ीर-ए-ख़ारजा ने कहा कि मुंबई दहश्तगर्द हमलों के पसेपर्दा कार फ़रमा असल साज़िशी ज़हन समझा जाना वाला सईद पाकिस्तान के किसी मुक़ाम पर बहिफ़ाज़त रुपोश है ।

अमेरीका का इद्दिआ है कि लश्कर‍ ए‍ तयबा और जमातुद् दावा दोनों ही बैरूनी दहश्तगर्द तंज़ीमें हैं । अमेरीका ने अपने क़वानीन के मुताबिक़ हाफ़िज़ सईद और अबदुर्रहमान मुक्की को उनकी दहश्तगर्द सरगर्मीयों के लिए अपने क़वानीन के तहत दहश्तगर्द ज़्यादा है ।