हिंदूस्तानी इंफ्रास्ट्रक्चर में ग़ैर मुल्की सरमाया कारी की अपील

शिकागो ३० जनवरी (पी टी आई) हिंदूस्तान के इंफ्रास्ट्रक्चर शोबा में ग़ैर मुल्की सरमाया कारी के लिए कोशां मर्कज़ी वज़ीर फ़ीनानस परनब मुकर्जी ने अमेरीकी सरमाया कारों से अपील की कि हिंदूस्तानी क़र्ज़ मंडी तक एक निज़ाम के ज़रीया रसाई हासिल करें, जो एक बाक़ायदा मुस्तहकम और पायदार तवील मुद्दती शरह सूद रखता है।

फ़ारचून 500 और दीगर कंपनीयों के क़ाइदीन से मुलाक़ात करते हुए उन्हों ने इन सब को तीक़न दिया कि हिंदूस्तान ने एक शफ़्फ़ाफ़ और मुस्तहकम बाक़ायदगी निज़ाम तमाम शोबों जैसे बर्क़ी तवानाई, मुवासलात, बंदरगाहें, तेरा निगाहें, पैट्रोल-ओ-क़ुदरती गैस क़ायम किया है और शोबा कोयला के लिए अनक़रीब बाक़ायदगी निज़ाम क़ायम किया जा रहा है।

हिंदूस्तान के इंफ्रास्ट्रक्चर शोबा को बारहवीं पंजसाला मंसूबा के लिए एक खरब अमरीकी डालर सरमाया कारी की ज़रूरत है। परनब मुकर्जी ने अमेरीकी सनअत कारों से कहा कि हिंदूस्तान ने हाल ही में क़र्ज़। हिसस मंडी के क़वाइद में फ़राख़दिली पैदा करते हुए ग़ैर मुल्की सरमाया कारों को हिंदूस्तानी हिसस मैं रास्त सरमाया कारी की इजाज़त दी है।

उन्हों ने कहा कि ग़ैर मुल्की सरमाया कारों को ज़्यादा मालियती सरमाया कारी करनी चाहीए। उन्हों ने कहा कि हिंदूस्तान ने हाल ही में एक ऐसा निज़ाम क़ायम किया है, जिस से क़र्ज़ मंडी में इंफ्रास्ट्रक्चर क़र्ज़ की रक़ूमात पर बाक़ायदा निगरानी की जाएगी और इस शोबा को क़र्ज़ फ़राहम करने वालों को मुस्तक़िल और तवील मुद्दती बुनियाद पर ज़्यादा शरह सूद हासिल होगी।

सरमाया कारी पैंशन और इंश्योरेंस के शोबों में भी की जा सकती है। उन्हों ने कहा कि हिंदूस्तानी इंफ्रास्ट्रक्चर में सरमाया कारी क़र्ज़ और हिसस की ख़रीदारी दोनों नौईयत की मुम्किन है, जिस पर माज़ी क़रीब में 8 से 10 फ़ीसद शरह सूद दस्तयाब थी। परनब मुकर्जी ने कहा कि यक्म जनवरी 2012 से हिंदूस्तान ने मुस्लिमा ग़ैर मुल्की सरमाया कारों को हिंदूस्तानी हिसस मैं रास्त सरमाया कारी की इजाज़त दे दी है।