हिंदूस्तानी टीम का आज इंतिख़ाब,हरभजन की वापसी मुतवक़्क़े

चेन्नई, १५ जनवरी ( पी टी आई / एजैंसीज़ )आस्ट्रेलिया में मुनाक़िद शुदणी सहि रुख़ी सीरीज़ और टवन्टी 20 के लिए हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम कल यहां इंतिख़ाब अमल में आ रहा है और उम्मीद है कि हिंदूस्तानी टीम में हरभजन सिंह की वापसी हो सकती है जिन्हों ने आख़िर मर्तबा जुलाई में इंगलैंड के ख़िलाफ़ तेस्ट खेला था ।

229 वंडे मुक़ाबलों का तजुर्बा रखने वाले हरभजन सिंह बाएं पैर में ज़ख़म की वजह से गुज़शता बरस दिसम्बर राणजी ट्रॉफ़ी का मुक़ाबला भी नहीं खेल पाए थे लेकिन 31 साला स्पीनर मुकम्मल फिट हैं और उम्मीद की जा रही है कि उन्हें हिंदूस्तानी टीम में शामिल किया जाएगा जो कि 5 फ़रवरी को शुरू होने वाली सहि रुख़ी सीरीज़ में शिरकत के लिए दीगर खिलाड़ियों में फ़ास्ट बोलर एस सिरी संत , वरूण आरोन और प्रवीण कुमार को भी मौक़ा दिया जायेगा ।

ऑल राउंडर युवराज सिंह की शमूलीयत पर हनूज़ सवालिया निशान लगा हुआ है जो कि फेफड़ों के ज़ख़म में मुबतला है । ज़राए के बमूजब सचिन तेंदुलकर जो कि आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ रवां टेस्ट सीरीज़ में बेहतर फ़ार्म का सबूत दिया है उन्हें वनडे टीम में शामिल किया जाएगा ।

जैसा कि इंगलैंड के ख़िलाफ़ सिलेक्टरों ने राहुल ड्राविड को मौक़ा दिया था । तेंदुलकर की टीम में वापसी सद फ़ीसद नहीं है क्योंकि उन्हों ने आख़िरी मर्तबा वर्ल्ड कप फाईनल में हिंदूस्तान की नुमाइंदगी की थी ।

टीम के ऑल राउंडर इर्फ़ान पठान की शमूलीयत भी ग़ैर यक़ीनी सूरत-ए-हाल का शिकार है क्योंकि दिसमबर में उन्हों ने चेन्नई में खेले गए वैस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ वनडे मुक़ाबले में टीम की नुमाइंदगी की थी और मुतास्सिर कुन बौलिंग भी की थी ।