हिंदूस्तानी तालिब-ए-इल्म के क़ातिल की गिरफ़्तारी पर इनाम का ऐलान

लंदन यकम जनवरी (एजैंसीज़) ग्रेटर मानचैसटर पुलिस ने हिंदूस्तानी तालिब-ए-इल्म अनोज बदवी के क़ातिल की गिरफ़्तारी में मदद देने वाले के लिए पच्चास हज़ार पाउनड इनाम का ऐलान किया है और पुलिस ने अनोज के वालिद से इस बात पर माज़रत की है कि वो उन के बेटे की ख़बर उन्हें बरवक़्त नहीं दे सकी और ये कि उन्हें फेसबुक को देख कर अपने बेटे की मौत के बारे में मालूम हुआ। अस्सिटैंट चीफ़ कांस्टेबल डॉन को पल्ले ने कहा है कि अनोज के क़तल में मुलव्विस अफ़राद तक पहुंचने में मदद देने वाले को पच्चास हज़ार पाउनड दिए जाएंगे।

पुलिस ने जिन तीन नौजवानों को क़तल की तहक़ीक़ात के सिलसिले में गिरफ़्तार किया था उन्हें ज़मानत पर रहा करदिया गया है जबकि 19 और 20 साल के दो अफ़राद को ताहाल हिरासत में रखा गया है और उन से पूछगछ की जा रही है। लानकासटर यूनीवर्सिटी के 23 साला तालिब-ए-इल्म को सालफ़ोर्ड में इस वक़्त सिरपुर गोली मारकर हलाक करदिया गया था जब वो अपने 9 दोस्तों के हमराह बॉक्सिंग डे पर मार्किट जा रहा था।

पुलिस इस क़तल को नसल परस्ती का वाक़िया तसव्वुर कररही है। इस का कहना है कि अब तक इस मुआमला में जो पेशरफ़त हुई है वो मुस्तहकम नहीं है। ये तवक़्क़ो भी की जा रही है कि कुछ बर्तानवी सुराग़ रसां मज़ीद तहक़ीक़ात के लिए हिंदूस्तान भी आसकते हैं।