हिंदूस्तान अफ़ागानिस्तान् को इमदाद देने वाला चौथा बड़ा मुल्क्

वाशिंगटन 18 नवंबर ( पी टी आई ) अफ़्ग़ानिस्तान को अब तक जुमला 2 बिलीयन डॉलर्स की मआशी इमदाद फ़राहम करने के बाद हिंदूस्तान इस मुल्क को अतीया देने वाला चौथा बड़ा मुल्क् बन गया है ।

अफ़्ग़ान अवाम ने अमरीका जर्मनी और जापान के बाद हिंदूस्तान को अपना चौथा सब से ज़्यादा अतीया देने वाला मुलक क़रार दिया है । एक हालिया सर्वे में ये बात बताई गई है । ये सर्वे अफ़्ग़ानिस्तान 2011 में । अफ़्ग़ान अवाम का एक सर्वे के उनवान से किया गया था जो वाशिंगटन से काम करने वाले थिंक – टैंक एशिया फाउंडेशन ने किया है ।

इस सर्वे की कल इजराई अमल में आई है । तमाम शहरीयों से सवाल किया गया था कि इन के ख़्याल में सब से ज़्यादा मआशी इमदाद मुख़्तलिफ़ प्राजेक्टस केलिए उन के ज़िला में किस मलिक ने फ़राहम की है । हिंदूस्तान को सब से ज़्यादा वोट जुनूब मग़रिब में और मशरिक़ी ख़ित्ता में मिले हैं। 46 फ़ीसद अफ़्ग़ान अवाम का कहना है कि इन का मुलक सही सिम्त में पेशरफ़त कर रहा है ।

2004 में जब इस तरह के सर्वे का आग़ाज़ किया गया था उस वक़्त इस से ज़्यादा अवाम का ये एहसास था कि इन का मुलक दरुस्त सिम्त में पेशरफ़त नहीं कर रहा है । इस सर्वे के मुताबिक़ 35 फ़ीसद जवाब दहिंदा अफ़्ग़ान शहरीयों का कहना है कि इन का मुलक दरुस्त सिम्त में पेशरफ़त नहीं कर रहा है क्योंकि यहां अदम सलामती परतशद्दुद हमले और दहश्तगर्दी का उरूज है ।

गुज़शता साल ये एहसास 48 फ़ीसद राय दहिंदों ने ज़ाहिर किया था । तक़रीबन 27 फ़ीसद जवाब दहिंदगान का कहना है कि अमरीका उन के मलिक केलिए सब से ज़्यादा इमदाद फ़राहम कर रहा है ।