हिंदूस्तान आज दूसरे वनडे में बेहतर मुज़ाहिरे का ख़ाहां

विशाखापटनम । 2 दिसमबर ( पी टी आई) सीरीज़ के इफ़्तिताही मुक़ाबला में क़रीबी शिकस्त से महफ़ूज़ रहने वाले हिंदूस्तानी टीम कल यहां विशाखापटनम में वैस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ खेले जाने वाले दूसरे वनडे मुक़ाबला में बेहतर मुज़ाहिरे की ख़ाहां हैं । ख़ुसूसन टीम बैटस्मैनों की जानिब से अपने मेयार को बुलंद करने की ख़ाहां हैं । कटक में दो दिन क़बलखेले गए 5मुक़ाबलों की सीरीज़ के पहले मुक़ाबला में हिंदूस्तान की ना तजुर्बा कार बौलिंग ने वैस्ट इंडीज़ को 211/9तक महिदूद रखा था लेकिन बज़ाहिर आसान दिखाई देने वाले निशाना के तआक़ुब में हिंदूस्तानी बैटिंग शोबा ख़ुसूसन सफ़ अव्वल के बैटस्मैनों की नाकामीने मेज़बान टीम को परेशान करदिया था ।

ताहम रोहित शर्मा ने 99गेंदों में 72रंज़ की एक अहम इन्निंगज़ खेली वर्ना हिंदूस्तान सीरीज़ में 1-0 से पीछे रहता । हिंदूस्तान फ़ासट बौलिंग शोबा में मौजूद तीन फ़ासट बोलर्स आर वनए कुमार ( 27/1) वरुण अरूण (7/2) और ऊमेश यादव (3/2) ने पहले मुक़ाबला में ना सिर्फ बौलिंग से बेहतर मुज़ाहरा किया बल्कि जब हिंदूस्तान को कामयाबी केलिए 23गेंदों में 11रंज़ की ज़रूरत थी तो इस आसाबशिकन लमहात में टीम को 7गेंदें क़बल ही कामयाबी दिलवाई । हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम का इंतिज़ामीया कटक की कहानी को फिर दुहराने का मुतहम्मिल नहीं और ख़ुसूसन विशाखापटनम के डाक्टर वाई ऐस आर राज शेखर रेड्डी मैदान पर जहां की विकेट ना सिर्फ बैटिंग केलिए साज़गार है बल्कि यहां हिंदूस्तान ने अब तक खेले गए तीन मुक़ाबलों में सदफ़ीसद फ़ुतूहात हासिल की हैं ।

महेंद्र सिंह धोनी की अदमे मौजूदगी में हिंदूस्तानी टीम की क़ियादत कररहे वरींदर सहीवाग ने पहले ही अपने बैटस्मैनों को इंतिबाह दिया है कि वोतनआसानी का शिकार ना हूँ और उन्हों ने नाक़िस मुज़ाहिरे केलिए किसी भी बहाने को क़बूल करने से पहले से इनकार करदिया है । पहले मुक़ाबले के इख़तताम के बाद सहीवाग ने कहा था कि किसी भी बैटस्मैन की जानिब से स्कोर ना किए जाने का कोई बहाना काबिल-ए-क़बूल नहीं होगा । सहीवाग के बमूजब टीम में चंद बेहतरीन और बासलाहीयत नौजवान खिलाड़ी मौजूद हैं जिन्हों ने गुज़शता दो तीन बरसों से टीम केलिए बेहतर मुज़ाहराकिया है । दरीं असना दौरा-ए-आस्ट्रेलिया की एहमीयत के पेशे नज़र मुस्तक़िल कप्तान महेंद्र सिंह धोनी को आराम दिया गया है जिन की कमी हम महसूस कररहे हैं ।

विशाखापटनम का ये वही मैदान है जहां से धोनी ने अपने शानदार तरक़्क़ी के सफ़र को शुरू किया था जैसा कि उन्हों ने यहां 2005-ए-में पाकिस्तान के ख़िलाफ़ खेले गए मुक़ाबला में 123गेंदों का सामना करते हुए 148रंज़ की एक शानदार और अपने कैरीयर की पहली सैंचरी स्कोर की थी । धोनी सचिन तनडोलकर और युवराज सिंह जैसे खिलाड़ियों की अदमे मौजूदगी मेंमुक़ामी क्रिकेट शायक़ीन की तमाम तर तवज्जा वीरेंद्र सहीवाग पर मर्कूज़ होगी और वोजुमा को इस जारिहाना ओपनर से एक धमाका ख़ेज़ इन्निंगज़ की उम्मीद कररहे हैं । कटक में खेले गए मुक़ाबला के दौरान सहीवाग वैस्ट इंडीज़ के नौजवान बोलर कुय्मर रोच की अंदर आती हुई गेंद पर बोल्ड हुए थे बहैसीयत कप्तान सहीवाग भी अपने मुज़ाहिरों को बेहतर बनाने के कोशां होंगे ।

क्योंकि बहैसीयत कप्तान एन का औसत 21.50है और आज़मतरीन स्कोर 44है हालाँकि उन्हों ने ताहाल 8मुक़ाबलों में हिंदूस्तान की क़ियादत करचुके हैं ।इलावा अज़ीं धोनी के मुक़ाम पर विकेट कीपिंग की ज़िम्मेदारी के इलावा ओपनर का रोल अदा करने वाले पारथीवपटील भी कटक के मुज़ाहिरे को पीछे छोड़ते हुए ख़ुद को मिलने वाले मौक़ा का बेहतर फ़ायदा उठाने के कोशां होंगे । टाप आर्डर बैटस्मैनों में गौतम गमबीर वीराट कोहली और सुरेश रायना भी कटक में मायूस करचुके हैं और यक़ीनन कल केमुक़ाबला में बेहतर स्कोर के ख़ाहां होंगे । वैस्ट इंडीज़ के लिए फिर एक मर्तबा डैरिन बराॶो अहम बैटस्मैन होंगे जिन्हों ने पहले मुक़ाबला में 74गेंदों में 60रंज़ की इन्निंग खेली है लेकिन कप्तान डैरिन सिमी को अपने ओपनरस एड्रियान बुरा ता और लनडल समंस से बेहतर आग़ाज़ की उम्मीद है ।