हिंदूस्तान के 100 अमीरों में 4 मुस्लमान सर-ए-फ़हरिस्त

मुंबई। 30 अक्तूबर (एजैंसीज़) हिंदूस्तान के 100 अमीर तरीन अफ़राद में 4 मुस्लमान सर-ए-फ़हरिस्त हैं। साल 2011-केलिए फ़ोर्ब्स की जानिब से जारी करदा फ़हरिस्त में बताया गया है कि आई टी इंडस्ट्री वीपरो के सरबराह अज़ीम प्रेम जी को तीसरा मुक़ाम , फ़ारमासीवटीकल Cipla के यूसुफ़ हामिद को 30 वां मुक़ाम, ववकहारड के चेयरमैन हाबील ख़ुराकी वाला को 80 वां मुक़ाम और रईल स्टेट सनअत परीसटीज इस्टेट्स के इर्फ़ान ज़र्राक़ को 87 वां मुक़ाम मिला है।

अमीर तरीन अफ़राद की फ़हरिस्त तैय्यार करनेवाली फ़ोर्ब्स मैगज़ीन में अज़ीम प्रेम जी और यूसुफ़ हामिद बाक़ायदा शामिल होने वाले अमीर तरीन अफ़राद हैं। ये दोनों कई बरसों से अपने अमीर होने के मौक़िफ़ को बरक़रार रखे हुए हैं। जबकि हाबील और इर्फ़ान को हाल ही में हिंदूस्तान के मुतमव्विल (अमीर तरीन)अफ़राद के कलब में शामिल किया गया है।

शाहिद बलवा पार्टनर डी बी रियालिटी और इतीसलात 2010 की फ़हरिस्त में खरब पत्तियों में शुमार होते थे जिन की मजमूई दौलत 1.06 बिलीयन डॉलर्स है लेकिन वो 2011 की फ़हरिस्त में शामिल नहीं होसकी। चार मुस्लमानों की जुमला ख़ालिस आमदनी और असासा जात 15930 मिलयन डॉलर्स का ख़ातमा किया गया है। अज़ीम प्रेम जी हिंदूस्तान के मक़बूल आम मुस्लिम दौलतमंद हैं जो फ़ोर्ब्स की फ़हरिस्त में मुसलसल शाय होते हैं उन की मिल्कियत वाली वीपरो एजैंसी की दौलत 13 बिलीयन अमरीकी डालर है।

जबकि गुज़श्ता साल 16.8 बिलीयन डालर रिकार्ड किया गया था। इन की ज़ेर-ए-क़ियादत कई तालीमी चयारीटी इदारा जात चलाए जाते हैं। सारी दुनिया के खरब पत्तियों में इन का 36 वां मुक़ाम है। 2010 में भी इन का मौक़िफ़ यकसाँ था। यूसुफ़ हामिद और उन के अरकान ख़ानदान हिंदूस्तान में दवा साज़ी के लिए मक़बूलियत रखते हैं। इन की फ़ारमासीवटीकल कंपनी Cipla गुज़श्ता 75 साल से मार्कीट में मौजूद है। इन के असासा जात गुज़श्ता साल 2010-में 1.95 बिलीयन डॉलर्स लॉगती थे लेकिन मार्च 2011 घट कर 1.1 बिलीयन डालर होगई है।

हाबील ख़ुराकी वाला और ख़ानदान की मिल्कियत वाले फ़ारमासीवटीकल बिज़नस के तहत ववकहारड ब्रांड के नाम से मशहूर है। इन के असल माली वसाइल अमरीका और रूस से मरबूत हैं। अब वो हिंदूस्तान के बड़े शहरों में हॉस्पिटल इनफ़रास्ट्रक्चर को फ़रोग़ देने केलिए मसरूफ़ होगए हैं। इर्फ़ान रज़्ज़ाक़ रईल एस्टेट डेवलपर परसैटेज एसटीस के मैनेजिंग डायरेक्टर हैं। वो और उन के छोटे बिरादरान रिज़वान और नोमान इन का हाथ बटाते हैं।