हिंदूस्तान को पसंदीदा मुल्क का मौक़िफ़ पर हनूज़ फ़ैसला नहीं हुआ

ईस्लामाबाद 18 नवंबर ( पी टी आई ) पाकिस्तान ने हिंदूस्तान को तिजारत के मुआमला में इंतिहाई पसंदीदा मलिक का मौक़िफ़ देने के मुआमला पर एक बार फिर उलझन आमेज़ इशारे दिए हैं जबकि वज़ीर-ए-आज़म मिस्टर यूसुफ़ रज़ा गिलानी ने क़ानून साज़ों से कहा कि इस सिलसिला में कोई भी फ़ैसला अभी नहीं किया गया है और इस पर बाहमी सतह पर बातचीत की जाएगी।

क़ौमी असैंबली में इस मसला पर कल अरकान की जानिब से उठाए गए सवालात के जवाब देते हुए मिस्टर गिलानी ने कहा कि हिंदूस्तान को तिजारत के मुआमला में इंतिहाई पसंदीदा मलिक का मौक़िफ़ देने के मसला पर मलिक के अवाम और पार्लीमैंट को एतिमाद में लिया जाएगा।

मिस्टर गिलानी ने कहा कि काबीना ने इत्तिफ़ाक़ राय से वज़ारत तिजारत को ये इजाज़त दी है कि वो हिंदूस्तान के साथ तिजारती ताल्लुक़ात को बहाल करने और मामूल पर लाने के लिए बातचीत करॆ।

ये वाज़िह करते हुए कि दोनों मुल्कों के मोतमिद यन तिजारत का नई दिल्ली में इजलास हुआ है मिस्टर गिलानी ने कहा कि इंतिहाई पसंदीदा मलिक के मसला पर अभी कोई फ़ैसला नहीं किया गया है ।

जैसे ही इस मसला पर नताइज सामने आयेंगे सारे मुल्क् और पार्लीमैंट को मतला किया जाएगा और उन्हें एतिमाद में लिया जाएगा। उन्हों ने कहा कि जब कोई फ़ैसला ही नहीं किया गया तो किसी को एतिमाद में लेने का सवाल ही कहां उठता है ।

अभी इस पर फ़ैसला किया जाना बाक़ी है । वज़ीर-ए-इत्तलात फ़िर्दोस ऊन ने हाल ही में एक न्यूज़ कान्फ़्रैंस में ऐलान किया था कि पाकिस्तानी काबीना ने हिंदूस्तान को तिजारत के मुआमला में इंतिहाई पसंदीदा मुल्क् मौक़िफ़ देने को मंज़ूरी दे दी है ।

मिस्टर गिलानी और दूसरे क़ाइदीन ने बाद में वाज़िह किया था कि काबीना ने हिंदूस्तान के साथ तिजारती ताल्लुक़ात को मामूल पर लाने की मंज़ूरी दहिय और ये अमल बिलआख़िर हिंदूस्तान को पसंदीदा मलिक का मौक़िफ़ अता करता है ।

दिल्ली में मुनाक़िदा मोतमिद यन तिजारत के इजलास के दौरान पाकिस्तान ने हिंदूस्तान से 7,000 अश्या के लिए अपनी मार्किट आइन्दा तीन माह में खोल देने से इत्तिफ़ाक़ किया था और वाअदा किया था कि 2012 के अवाख़िर तक हिंदूस्तान को इंतिहाई पसंदीदा मलिक का मौक़िफ़ दे दिया जाएगा।