हिंदूस्तान को योरानियम फ़रोख़त करने ऑस्ट्रेलिया की लेबर पार्टी की मंज़ूरी

मैलबोर्न 5 दिसमबर (पी टी आई) ऑस्ट्रेलिया की बरसर-ए-इक्तदार लेबर पार्टी ने आजवज़ीर-ए-आज़म जूलिया गिलार्ड के जुराअत मनदाना इक़दाम की हिमायत की कि उन्होंने हिंदूस्तान को यौरा नियम की फ़रोख़त पर आइद देरीना इमतिना बरख़ास्त कर दिया है और बाहमी ताल्लुक़ात में हाइल बड़ी रुकावट दूर करदी है। सिडनी में मुनाक़िद क़ौमी कान्फ़्रैंस में शरीक ऑस्ट्रेलिया के वफ़द ने हिंदूस्तान को यौरानियम की फ़रोख़त शुरू करने के जूलिया गिलार्ड के फैसला की ताईद की और कहाकि हालाँकि हिंदूस्तान ने न्यूक्लियर अदम फेलाॶ मुआहिदा पर दस्तख़त नहीं किए हैं लेकिन इस मसला पर हमदर्दाना तबादला-ए-ख़्याल के बाद 206 अरकान ने फैसला की ताईद और 185 ने मुख़ालिफ़त में राय दी।

इक़दाम केमुख़ालिफ़ीन ने फूको शीमा न्यूक्लियर सानिहा जापान का हवाला देते हुए कहा कि इसइक़दाम की मंज़ूरी मुनासिब नहीं होगी जबकि इक़दाम के हामियों ने कहा कि इस इक़दामकी ताईद से ऑस्ट्रेलिया और हिंदूस्तान के ताल्लुक़ात और तिजारत में इज़ाफ़ा होगा। जूलिया गिलार्ड ने कहा कि हम तारीख आलम के बिलकुल दरुस्त मरहला पर हैं ताकिमवाक़े के एक नए बाब का आग़ाज़ करें। इस बात को यक़ीनी बनाने की ज़रूरत है कि पूरेइलाक़ा के साथ हमारे ताल्लुक़ात मुम्किना हद तक मुस्तहकम तरीन हूँ। इन में दुनिया की वसीअ तरीन जम्हूरियत हिंदूस्तान भी शामिल है। जूलिया गे लार्ड ने कहा कि ये कोई माक़ूल बात नहीं है कि ऑस्ट्रेलिया चीन को तो यौरा नियम फ़रोख़त करे लेकिन हिंदूस्तान को नहीं।

उन्हों ने कहाकि लेबर पार्टी सख़्त फैसलों की ज़िम्मेदारी क़बूल करने से नहीं घबराती। इस क़ौमी कान्फ़्रैंस को क़ौमी मुफ़ाद में फैसले करने चाहिऐं। वज़ीर आज़मऑस्ट्रेलिया ने कहा कि इन का मुलक हिंदूस्तान को न्यूक्लियर अदम फेलाव मुआहिदा की ख़िलाफ़वरज़ी किए बगैर यौरा नियम फ़रोख़त करसकता है। उन्हों ने कहा कि हिंदूस्तान के साथ यौरा नियम की फ़रोख़त का मुआहिदा अदम फेलाव के अक़ल्ल तरीन ख़तरा की सख़्तशराइत के तहत होगा