हिंदूस्तान में दहशतगर्दी के मराकिज़ सरगर्म

हिंदूस्तान में दहशतगर्दी के मराकिज़ सरगर्म हैं। इसराईली के एक सीनीयर वज़ीर ने नई दिल्ली में सिफ़ारत कार पर हालिया हमले के पस-ए-मंज़र में ये बात कही और दोनों ममालिक के माबैन इन्सिदाद-ए-दहशतगर्दी तआवुन में इज़ाफ़ा की ज़रूरत पर ज़ोर दिया।

इसराईल के वज़ीर-ए-तवानाई-ओ-आबी वसाइल उज़ी लनडाव ने कहा कि दिल्ली में पीर को इसराईली सिफ़ारत कार पर हमले से ये वाज़िह हो गया है कि हिंदूस्तान में दहशतगर्दी के मराकज़ पाए जाते हैं। उन्होंने इस वक़्त हमें निशाना बनाया और माज़ी में हिंदूस्तानी शहरीयों और दीगर को निशाना बना चुके हैं।

इस वक़्त ज़रूरत इस बात की है कि हिंदूस्तान और इसराईल दोनों को इन हालात से निमटने के लिए मुशतर्का तौर पर दिलचस्पी का मुज़ाहरा करना होगा क्योंकि दोनों ममालिक भी दहश्तगर्दी के ख़तरात से दो-चार हैं। लनडाव् का ये तबसिरा ऐसे वक़्त सामने आया जबकि वो आइन्दा हफ़्ता हिंदूस्तान का सहि रोज़ा दौरा करने वाले हैं।

लनडाव पहले पब्लिक स्कियोरिटी के वज़ीर भी रह चुके हैं। उन्होंने ये तबसिरा ऐसे वक़्त किया जबकि इसराईली की वज़ारत-ए-ख़ारजा ने कहा कि बैरून-ए-मुमालिक तमाम इसराईली सिफ़ारत कारों की स्कियोरिटी में इज़ाफ़ा कर दिया गया है।

वज़ारत के तर्जुमान ने तिल अबीब में कहा कि बैरून-ए-मुल्क सिफ़ारत कारों की हिफ़ाज़त के लिए जो कुछ मुम्किना इक़दामात हूँ , किए जाऐंगे, ताहम उन्होंने इन इक़दामात की वज़ाहत नहीं की, लेकिन ज़राए इबलाग़ की इत्तेला के मुताबिक़ बाअज़ ममालिक में इसराईली सिफ़ारत कारों को ये हिदायत दी गई है कि वो अपने घर में रह कर काम अंजाम दें और मुक़ामी सिफ़ारत ख़ाने के सफ़र से गुरेज़ करें।

उन्होंने कहा कि इस तरह के हमलों के ज़रीया दोनों ममालिक के माबैन तआवुन को कम नहीं किया जा सकता।