हिंदूस्तान में शहरी ग़रीब बच्चे सहूलतों से महरूम यूनीसैफ़

नई दिल्ली । ०२ मार्च‌ : ( एजैंसीज़ ) : यूनीसैफ़ की दुनिया के बच्चों की हालत सेमुताल्लिक़ रिपोर्ट जो 2012 मैं अर्बन वर्ल्ड में बच्चों की हालत से मुताल्लिक़ है कहा गया है कि मवाक़े की तलाश में बड़े शहरों में आए शहरी ग़रीबों तक सेहत ख़िदमात और सोश्यल स्कीमों के फ़ायदे नहीं पहूंच रहे हैं । सेहत तालीम और दूसरे शोबों में शहरी ग़रीब बच्चों से भेद भाव‌ बरता जा रहा है रिपोर्ट में कहा गया कि हिंदूस्तान में अंदाज़ा है कि पच्चास हज़ार सल्लम इलाक़ा हैं इन में 70 फ़ीसद गंदा बस्तीयां पाँच रियास्तों महाराष्ट्रा ( 35 फ़ीसद ) आंधरा प्रदेश ( 11 फ़ीसद ) मग़रिबी बंगाल ( 10 फ़ीसद ) तमिलनाडु और गुजरात ( 7फ़ीसद ) में हैं । रिपोर्ट में कहा गया कि हिंदूस्तान के शहरों के सल्लम इलाक़ा में पैदा होने वाले बच्चे कम वज़न की वजह से पैदाइश से पहले ही मर जाते हैं ।
इन्टर मिडीएट‌ इम्तिहानात आर टी सी की स्पैशल बसें
हैदराबाद । ०२ मार्च‌ : ( एजैंसीज़ ) : ए पी ऐस आ रटी सी ग्रेटर हैदराबाद ज़ोन एंटर मीडीट इम्तिहानात के पेशे नज़र तलबा की सहूलत के लिए मौजूदा रैगूलर रूट की बसों केइलावा 125 ख़ुसूसी बसें चलाएगा ।

ये स्पैशल बसें इमतिहान के वक़्त से निस्फ़ घंटा क़बलमराकज़ इम्तिहान तक पहूंच जाएंगी इन ख़ुसूसी बसों पर एंटर मीडीट स्पैशल लिखा होगा ये स्पैशल बसें दोनों शहरों हैदराबाद-ओ-सिकंदराबाद और रंगा रेड्डी इलाक़ा में तमाम मराकज़ इम्तिहानतक चलाई जाएंगी ।।