हिंदूस्तान 10 वीं साफ कप का मेज़बान

नई दिल्ली 3 नवंबर (स्पोर्टस डैसक) साफ़्ट कप 2011-ए-की मेज़बानी हिंदूस्तान 2 ता 11 डसमबर नई दिल्ली में करेगा जहां वो अपनी हुक्मरानी की मीयाद में तौसीअ की कोशिश करेगा। हिंदूस्तान ने 5 मर्तबा ये ख़िताब जीता है जबकि 7 मर्तबा क़ौमी टीम को ख़िताबी मुक़ाबला खेलने का एज़ाज़ भी हासिल होचुका है। हालाँकि दर्जा बिन्दी में हिंदूस्तान अपने पड़ोसी ममालिक बंगला देश और नेपाल से पीछे है।

दरीं असना कॉमनवेल्थ गेम्स के बाद जवाहर लाल नहरू स्टेडीयम पहली मर्तबा बैन-उल-अक़वामी मुक़ाबलों की मेज़बानी करेगा। वज़ीर स्पोर्टस मिस्टर अजय माकन ने जवाहर लाल नहरू स्टेडीयम को फुटबॉल का मर्कज़ बनाने के लिए शख़्सी दिलचस्पी ली है और उम्मीद की जा रही है कि यहां फुटबॉल के शानदार मुक़ाबलों के मुशाहिदों के लिए अवाम का हुजूम रहेगा। इस ख़सूस में इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए ऑल इंडिया फुटबॉल फ़ैडरेशन के सदर पराफ़ल पटेल ने कहा कि नई दिल्ली में फिर एक मर्तबा साफ चैंपियनशिप का इनइक़ाद एक बड़ी मुसर्रत की बात है।

नीज़ जवाहर लाल नहरू स्टेडीयम फुटबॉल के लिए मर्कज़ की हैसियत इख़तियार कररहा है जिस के लिए वज़ारत स्पोर्टस ने ख़ुसूसी कोशिश की है। उन्हों ने मज़ीद कहा कि ये टूर्नामैंट साफ ममालिक के लिए एक निहायत ही अहम टूर्नामैंट है और में इस टूर्नामैंट में शिरकत कररहे हर मुल़्क की टीम के लिए नेक तमनाॶं का इज़हार करता हूँ।

पहली मर्तबा हिंदूस्तान ने 1999-ए-में साफ चैंपियनशिप की मेज़बानी की थी और क़ौमी टीम ने ख़िताब जीता था और इस मर्तबा ख़िताब के लिए टूर्नामैंट में हिंदूस्तान के बिशमोल पाकिस्तान, बंगला देश, मालदीप, अफ़्ग़ानिस्तान, नेपाल और भूटान की टीमें शिरकत कररही हैं। टूर्नामैंट के निज़ाम उल-अमल के बमूजब 8 टीमों को 2 ग्रुप में मुनक़सिम किया गया है और हर ग्रुप से 2 सर-ए-फ़हरिस्त टीमों के दरमयान सेमीफाइनल और फिर फाईनल मुक़ाबला खेला जाएगा।

2009ए- में ढाका में खेले गए ख़िताबी मुक़ाबला में हिंदूस्तान ने मालदीप को टाई ब्रेकर के फाईनल में 3-1 से शिकस्त दी थी। फ़ीफ़ा की दर्जा बिन्दी में बंगला देश, 141, नेपाल 144, हिंदूस्तान 160, मालदीप 162, पाकिस्तान 173, श्रीलंका 177, अफ़्ग़ानिस्तान 184 और भूटान 184 वीं मुक़ाम पर फ़ाइज़ हैं। इलावा अज़ीं टीमों की ग्रुप बी और ग्रुप बी में तक़सीम-ए-अमल में आई है। ग्रुप ए में मालदीप, बंगला देश, पाकिस्तान और नेपाल मौजूद हैं । ग्रुप ए में मेज़बान और दिफ़ाई चैंपीयन हिंदूस्तान के साथ श्रीलंका, अफ़्ग़ानिस्तान और भूटान मौजूद हैं।