हिंद‍-पाक ताल्लुक़ात की मामूल पर बहाली इंतिहाई ज़रूरी

दवोस ३० जनवरी (पी टी आई) हिंद। पाक ताल्लुक़ात की मामूल पर बहाली के लिए पुरउम्मीद वज़ीर-ए-आज़म पाकिस्तान यूसुफ़ रज़ा गिलानी ने कहा कि ये दोनों ममालिक के लिए मजबूरी की हद तक ज़रूरत है।

उन्हों ने कहा कि वज़ीर-ए-दाख़िला पाकिस्तान जल्द ही हिंदूस्तान का दौरा करेंगे, ताकि दोनों ममालिक के देरीना मसाइल पर बातचीत को आगे बढ़ाया जा सके। हिंदूस्तान के वज़ीर-ए-ममलकत बराए मंसूबा बंदी, साईंस-ओ-टैक्नोलोजी और अर्ज़ीयाती साईंस अश्वनी कुमार से मुलाक़ात के दौरान, जो आलमी मआशी फ़ोर्म के सालाना इजलास के मौक़ा पर अलहदा तौर पर हुई थी, वज़ीर-ए-आज़म पाकिस्तान ने उम्मीद ज़ाहिर की कि दोनों ममालिक के बाहमी ताल्लुक़ात बहुत जल्द मामूल पर आ जाएंगे।

अश्वनी कुमार हकूमत-ए-हिन्द के नुमाइंदा की हैसियत से आलमी मआशी फ़ोर्म के सालाना इजलास में शिरकत के लिए दवोस आए हुए हैं। उन्हों ने पी टी आई से कहा कि वज़ीर-ए-आज़म गिलानी ने वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के लिए उन के ज़रीया नेक ख़ाहिशात भी रवाना की हैं और कहा है कि दोनों ममालिक के ताल्लुक़ात की मामूल के मुताबिक़ बहाली दोनों ममालिक के लिए मजबूरी की हद तक ज़रूरत बन गई है।

अश्वनी कुमार ने गिलानी से कहा कि दोनों ममालिक के अवाम तवील मुद्दत से अमन चाहते हैं, हालिया तिजारत मामूल के मुताबिक़ ताल्लुक़ात की बहाली के अमल को मज़ीद मुस्तहकम बनाएगी। अश्वनी कुमार ने वज़ीर-ए-ख़ारजा पाकिस्तान हिना रब्बानी खर और क्रिकेट खिलाड़ी से सियासत दां बनने वाले इमरान ख़ान से भी मुलाक़ात की, जो इस कान्फ़्रैंस में शिरकत के लिए आए थे।

इलावा अज़ीं उन्हों ने आलमी मईशत को दरपेश चैलेंजस के मौज़ू पर मुबाहिसा में भी शिरकत की, जिस में वज़ीर-ए-आज़म पाकिस्तान के इलावा थाईलैंड, डेनमार्क, फिनलैंड के वुज़राए आज़म, आलमी मालीयाती फ़ंड की सरबराह क्रिस्चियन लागार्ड, आलमी तंज़ीम तिजारत के डायरेक्टर जनरल पास्कल लामी, आलमी बैंक के सदर राबर्ट ज़ीलक और ओ एफ सी डी के सैक्रेटरी जनरल अंजुल गोरिया और दीगर कई अहम शख़्सियात शामिल थीं।