हिंद – पाक क्रिकेट रवाबित के अहया को हुकूमती मंज़ूरी

नई दिल्ली, ३१ अक्टूबर (पी टी आई) मर्कज़ी वज़ारत-ए-दाख़िला (केंद्रीय गृह मंत्रालय) ने आज पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के दौरा हिंद की इजाज़त दे दी जो महिदूद (सीमित्)ओवर्स की सीरीज़ के लिए है, जिस का आग़ाज़ (शुरूआत)25 दिसम्बर को होगा।

वज़ारत-ए-दाख़िला (गृह म‍त्रालय) ने कहा कि हुकूमत बे ऐब सयान्ती इंतेज़ामात दौरा कनुंदा टीम के लिए करेगी। इसकी इत्तिला उस वक़्त दी गई जबकि हिंदूस्तान में बी सी सी आई का इजलास मर्कज़ी मोतमिद दाख़िला (Union Home Secretary) आर के सिंह के साथ मुनाक़िद किया गया।

बी सी सी आई के सीनीयर ओहदेदार व मरकज़ी वज़ीर राजीव शुक्ला ने कहा कि बोर्ड के वफ़द (प्रतिनिधी मंडल) ने मोतमिद दाख़िला के साथ सयानत और हिक्मत-ए-अमली के मसाइल ( समस्याओं) पर तबादला-ए-ख़्याल ( विचार विमर्श) किया। उन्होंने मीडीया नुमाइंदों से कहा कि हम तमाम सयान्ती पहलोओं पर तबादला-ए-ख़्याल कर चुके हैं और पाकिस्तानी टीम के दौरा की इजाज़त दे दी गई है।

एक प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब करते हुए उन्होंने कहा कि वज़ारत-ए-दाख़िला ने पाकिस्तानी शाइक़ीन को वीज़ा जारी करने से भी इत्तिफ़ाक़ कर लिया है। कई आला सतह की पाकिस्तानी शख्सियतें हिंदूस्तान के दौरा पर क्रिकेट मैचे का मुशाहिदा ( दर्शन/ देखने) करने के लिए आने की ख़ाहिशमंद हैं।

ये सीरीज़ 3 वनडे मुक़ाबलों और दो टवन्टी 20 मैचेज़ पर मुश्तमिल ( निर्धारित) होगी जो दिसम्बर 2012 से जनवरी 2013 तक जारी रहेंगे। वनडे मुक़ाबले इमकान ( संभावना) है कि चेन्नई, कोलकता और नई दिल्ली में खेले जाऐंगे जबकि टवन्टी 20 मैचेज़ बैंगलोर और अहमदाबाद में होंगे।

जुलाई में बी सी सी आई ने फ़ैसला किया था कि क्रिकेट रवाबित का पाकिस्तान के साथ अहया किया जाय और इस मक़सद के लिए पड़ोसी मुल्क को दिसम्बर 2012 ता ( से) जनवरी 2013 एक मुख़्तसर सीरीज़ खेलने के लिए मदऊ ( आमंत्रित) किया जाय।

ये सीरीज़ इंगलैंड की टीम के दौरा हिंद के दौरान वक़फ़े में खेली जाएगी । इंगलैंड की टीम मौजूदा तौर पर हिंदूस्तान के दौरा पर है। दोनों कट्टर हरीफ़ ममालिक बाहमी सीरीज़ आख़िरी बार हिंदूस्तान के 2007 में दौरा-ए-पाकिस्तान के मौक़ा पर खेल चुके हैं। इसके बाद क्रिकेट रवाबित 2008 में मुंबई दहशतगर्द हमले के बाद मुनक़ते (खंडित) हो गए थे।

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह और साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म पाकिस्तान यूसुफ़ रज़ा गिलानी ने आला सतह के वर्ल्ड कप सेमीफाइनल का गुज़शता साल मोहाली में मुशाहिदा (देखना/ दर्शन ) किया था।