हिंद- पाक तिजारत के लिए पाकिस्तान की मन्फ़ी फ़हरिस्त मुतआरिफ़

पाकिस्तान ने आज मुत्तफ़िक़ा तौर पर एक तजवीज़ को मंज़ूरी दी, जिसके तहत एक मन्फ़ी फ़हरिस्त निज़ाम क़ायम किया जाए जो हिंदूस्तान के साथ तिजारत के बारे में होगा।

ये फ़हरिस्त ख़तम साल तक तैयार कर ली जाएगी और ये इन इक़दामात का एक हिस्सा होगी, जिनके ज़रीया बाहमी मआशी ताल्लुक़ात को मुकम्मल तौर पर मामूल के मुताबिक़ बहाल किया जाने वाला है। वज़ीर-ए-आज़म पाकिस्तान यूसुफ़ रज़ा गिलानी की ज़ेर-ए-सदारत मुनाक़िदा का बीनी इजलास में मुत्तफ़िक़ा तौर पर मन्फ़ी फ़हरिस्त निज़ाम को मंज़ूरी दी गई जो दिसम्बर तक पाकिस्तान और हिंदूस्तान के दरमयान क़ायम कर दिया जाएगा।

वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर से जारी कर्दा मुख़्तसर से ब्यान में कहा गया है कि मन्फ़ी फ़हरिस्त बर्ख़ास्त करने के बाद हिंदूस्तान और पाकिस्तान के दरमयान तिजारत मामूल के मुताबिक़ बहाल कर दी जाएगी। ज़राए ने पी टी आई से कहा कि काबीना ने एक मन्फ़ी फ़हरिस्त पेश करने की मंज़ूरी दी है, जिसमें 1200 से ज़्यादा अशीया शामिल होंगी, जिनकी तिजारत हिंदूस्तान के साथ करने पर इमतिना आइद होगा।

इस इक़्दाम से पाकिस्तान को 6800 अशीया हिंदूस्तान से दरआमद करने का मौक़ा हासिल रहेगा। पाकिस्तान ने फ़िलहाल हिंदूस्तान से 1950 से कुछ ज़्यादा अशीया दरआमद की हैं, जो उसकी मुसबत फ़हरिस्त में शामिल हैं। वज़ीर-ए-तजारत पाकिस्तान ने एक ज़्यादा छोटी मन्फ़ी फ़हरिस्त तैयार की है, जिसमें 636 अशीया शामिल हैं, जिनकी तिजारत पर इम्तिना आइद किया जाएगा क्योंकि कई मुफ़ाद रखने वाले अनासिर की जानिब से मुख़ालिफ़त की जा रही थी, जिनमें वज़ारत टेक्स्टाईल्स, वज़ारत सनअतें भी शामिल हैं, जो चाहती थी कि हिंदूस्तानी दरआमदात के ख़िलाफ़ काफ़ी तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम किया जाए।

मज़ीद मुशावरत के बाद गुज़श्ता का बीनी इजलास में जो 15 दिन पहले मुनाक़िद किया गया था। फ़ैसला किया गया था कि वज़ारत तिजारत मनफ़ी फ़हरिस्त में 1200 अशीया तक तौसीअ देगी। गुज़श्ता माह वज़ीर-ए-सनअत-ओ-तिजारत हिंदूस्तान ने पाकिस्तान का दौरा किया था, जिसके बाद दोनों ममालिक के दरम्यान तिजारती ताल्लुक़ात मामूल के मुताबिक़ बहाल करने के अमल में तेज़ रफ़्तारी पैदा कर दी गई।

पाकिस्तानी काबीना का हालिया इजलास भी इसी सिलसिला की एक कड़ी थी। हालाँकि पाकिस्तान के हालात सयासी बोहरान का शिकार हैं। ताहम इसके बावजूद हिंद । पाक जामी मुज़ाकरात और कार्यवाहीयां मामूल के मुताबिक़ जारी है और बहाली एतिमाद इक़दामात में कोई तख्फ़ीफ़ नहीं की गई है।