हिंद- पाक वुज़राए आज़म की मुलाक़ात पर अमरीका के हौसले बुलंद

वाशिंगटन 16 नवंबर । ( पी टी आई ) वुज़राए आज़म हिंदूस्तान और पाकिस्तान की हालिया मुसबत मुलाक़ात बहुत हौसला अफ़ज़ा-ए- है ये कहते हुए अमरीका ने दावा किया कि दोनों पड़ोसी न्यूक्लियर ताक़तों के दरमयान बेहतर ताल्लुक़ात से जुनूबी एशीया में इलाक़ाई यकजहती के इमकानात में इज़ाफ़ा हो गया है ।

नायब वज़ीर-ए-ख़ारजा अमरीका बराए जुनूबी-ओ-वसती एशीया राबर्ट ब्लैक ने एक प्रॆस कान्फ़्रैंस में कहा कि हिंदूस्तान और पाकिस्तान के दरमयान हालिया पेशरफ़्त इतनी अहम है कि इस के सिवाए कोई भी दूसरा इक़दाम दोनों ममालिक के दरमयान पाई जाने वाली कशीदगी कम नहीं करसकता । इस इक़दाम से ना सिर्फ दोनों ममालिक के दरमयान कशीदगी दूर होगी बल्कि इस से इलाक़ाई यकजहती के इमकानात में भी इज़ाफ़ा होगया है ।

राबर्ट ब्लैक ने जो एक अमरीकी वफ़द की क़ियादत करते हुए 17वें सार्क चोटी कान्फ़्रैंस मुनाक़िदा मालदीप में 10 ता 11 नवंबर शिरकत करचुके हैं कहा कि अमरीका को 2007 से सार्क चोटी कान्फ़्रैंस के मुबस्सिर का मौक़िफ़ हासिल है ।

उन्हों ने कहा कि हिंदूस्तान और पाकिस्तान के दरमयान गर्मजोश ताल्लुक़ात दरहक़ीक़त गुज़श्ता साल की सार्क चोटी कान्फ़्रैंस से शुरू हुए थे जो भूटान में मुनाक़िद की गई थी । जारीया साल वज़ीर-ए-आज़म हिंद मनमोहन सिंह और वज़ीर-ए-आज़म पाकिस्तान यूसुफ़ रज़ा गिलानी की दुबारा मुलाक़ात हुई और दोनों ने एक बार फिर तौसीक़ की कि दोनों ममालिक के ताल्लुक़ात का एक नया बाब शुरू किया जाएगा ।

पाकिस्तान के इस फ़ैसले के बाद कि वो हिंदूस्तान को तिजारती एतबार से इंतिहाई पसंदीदा मलिक का मौक़िफ़ देने तैय्यार है दोनों ममालिक के ताल्लुक़ात में ये पेशरफ़त हुई । उन्हों ने कहा कि अमरीका की इस मुसबत मुलाक़ात से बहुत हौसला अफ़्ज़ाई हुई है ।

हिंदूस्तान और पाकिस्तान के वुज़राए आज़म ने इस बात की दुबारा तौसीक़ की कि पाकिस्तान हिंदूस्तान को इंतिहाई पसंदीदा मलिक का मौक़िफ़ देने तैय्यार है । उन्हों ने कहा कि ये एक अहम इक़दाम है और बेहतर पेशरफ़्त है । दोनों ममालिक के मोतमिद यन ख़ारिजा की जारीया मुलाक़ात का हवाला देते हुए उन्हों ने उम्मीद ज़ाहिर की कि दोनों ममालिक के दरमयान ताल्लुक़ात बेहतर बनाने केलिए पेशरफ़्त जारी रहेगी ।