हिंद, रूस 9 मुआहिदों पर दस्तख़त मुतवक़्क़े

नई दिल्ली। 8दिसमबर (पी टी आई) आइन्दा हफ़्ता वज़ीर-ए-आज़म हिंद मनमोहन सिंह के दौरा रूस के दौरान दोनों ममालिक के दरमयान फ़ौजी, तवानाई और तिजारत के इलावा दीगर शोबा जात पर भी जुमला 9 मुआहिदों पर दस्तख़त किए जाऐंगे। दूसरी तरफ़ कोन्डाकलम न्यूक्लियर प्लांट के तीसरे और चौथे यूनिट की तामीर के लिए भी मुआमला को क़तईयत दी जा रही है। रूसी सफ़ीर इलैगज़ेंडर कडाकीन ने आज दोनों ममालिक के दरमयान 7 ता 9 मुआहिदों पर दस्तख़त के मुताल्लिक़ तफ़सीलात बताएं।

वो एक न्यूज़ कान्फ़्रैंस से ख़िताब कररहे थे जहां उन्हों ने ये इन्किशाफ़ भी किया कि रूसी बहरीया जल्द ही हिंदूस्तान को AKULA-II क्लास न्यूक्लियर आबदोज़ K-152 नीरपा हवाले करेगी जिस का नाम तबदील करके आई उन ऐस चकरा रखा जाएगा। याद रहे कि मनमोहन सिंह 15 डसमबर को रूस के तीन रोज़ा दौरे पर रवाना होरहे हैं जहां वो हिंद । रूस सालाना कान्फ़्रैंस में भी शिरकत करेंगे।

इस मौक़ा पर मिस्टर कडाकीन ने मज़ीद कहा कि कोन्डा कलिम न्यूक्लियर पराजकट के लिए हिंदूस्तान में दाख़िली तौर पर मसाइल पाए जाते हैं लेकिन इस के बावजूद रूस , हिंदूस्तान के साथ न्यूक्लियर मुआहिदे को तौसीअ देने में दिलचस्पी रखता है। तरीनवीली डिस्ट्रिक्ट में प्लांट के पहले दूरी ऐक्ट्रस का इफ़्तिताह मुक़ामी अफ़राद के एहतिजाज की वजह रुक गया है।

उन्हों ने कहा कि सिर्फ यूनिट और यूनिट 4 केलिए ही मुआहिदा नहीं होगा बल्कि यूनिट 5 और यूनिट 6 केलिए भी मुआहिदा किए जाऐंगे। उन्हों ने मुस्कुराते हुए कहा कि इस के बाद यूनिट 7 , यूनिट 8 और इस का सिलसिला आगे बढ़ता ही जाएगा, अलबत्ता उन्हों ने ये नहीं बताया कि न्यूक्लियर आबदोज़ों की डिलीवरी हिंदूस्तान को कब की जाएगी। याद रहे कि मज़कूरा आबदोज़ दस साला लीज़ पर दी जाएगी, जिस के कंट्टर एक्ट का तख़मीना 900 मिलयन अमरीकी डॉलर्स लगाया गया है।