हिन्दुस्तान अब भी चीन के बाद तेज़ तरीन बढ़ती मईशत : चिदम़्बरम

ये निशानदेही करते हुए कि हिन्दुस्तान बदस्तूर दुनिया में चीन के बाद दूसरी तेज़ तरीन बढ़ती मईशत है, वज़ीर फाईनानस पी चिदम़्बरम ने आज कहा कि अवाम को जारीया सुस्त रवी के ताल्लुक़ से फ़िक्रमंद नहीं होना चाहीए और इस माली साल छः फ़ीसद शरह तरक़्क़ी के हुसूल की उम्मीद का इज़हार किया।

अवाम को ज़हन नशीन रखना चाहीए कि हिन्दुस्तान हनूज़ चीन के बाद दूसरी तेज़ तरीन बढ़ती मईशत है। चीन की शरह तरक़्क़ी जो 10 फ़ीसद थी घट कर अब 7 फ़ीसद होचुकी है, जबकि हमारी शरह तरक़्क़ी 9 फ़ीसद से घट कर पाँच फ़ीसद हुई है, उन्होंने यहां एक बैंक तक़रीब में ये बात कही। उन्होंने अपने शेवा गंगा लोक सभा हलक़ा के इस छोटे टाउन में इंडियन बैंक की 2110 वीं ब्रांच का इफ़्तिताह करते हुए कहा कि मआशी सुस्त रवी तमाम ममालिक में है।

जब दुनिया भर में शरह तरक़्क़ी सुस्त हो तो हिन्दुस्तान ग़ैर मुतास्सिर नहीं रह सकता। चिदम़्बरम ने कहा कि हती कि योरपी ममालिक मआशी सुस्त रवी से मुतास्सिर हुए हैं। उन्होंने कहा कि कई ममालिक बिशमोल मैक्सीको, ब्राज़ील हिन्दुस्तान से पीछे हैं। इस उम्मीद का इज़हार करते हुए कि मुल्क की शरह तरक़्क़ी इस साल छः फ़ीसद तक पहुंच जाएगी, उन्होंने कहा, लोगों को पर एतेमाद रहना चाहीए ख़ुदएतिमादी होना चाहीए और बैंक क़र्ज़ लेकर ज़रई शोबे, छोटी सनअतों, इमकना वग़ैरा में सरमाया लगाऐं।

आपको दरख़शां कल की उम्मीद करनी चाहीए और इस सुस्त रवी के ताल्लुक़ से फ़िक्रमंद होने की ज़रूरत नहीं। पैट्रोलीयम अशीया की क़ीमतों के बारे में उन्होंने कहा कि ये ख़ाम तेल की क़ीमत 108 अमरीकी डालर फ़ी बयारल तक पहुंच जाने के सबब है, नीज़ ये कि पैट्रोल और डीज़ल की क़ीमत में गिरावट का रुजहान तब ही ज़ाहिर होगा बशर्तिके ख़ाम तेल की क़ीमत 100 डालर फ़ी बयारल से कमतर होजाए।

हिन्दुस्तान अपनी तेल की तल्ब का ज़ाइद अज़ 70 फ़ीसद हिस्सा दरआमद करता है और मुल्क में ख़ाम तेल और गैस को खोजने की कोशिशें जारी हैं। बाअज़ औक़ात ख़ाम तेल तक पहुंचने में कामयाबी मिल जाती है और बाअज़ औक़ात ऐसा नहीं हो पाता, और इस के लिए बहुत सरमाया दरकार होता है हज़ारो करोड़ रुपये हमें पैट्रोल और डीज़ल की क़ीमतों को घटाने के लिए ख़ाम तेल की दरआमद को पच्चास फ़ीसद तक कम करना पड़ेगा।

चिदम़्बरम ने ये भी कहा कि इस साल 8,000 नए बैंक ब्रांचस खोलने के मंसूबे हैं। इस से 50,000 नौकरियां तशकील पाइंगी और मईशत को भी बढ़ने में मदद मिलेगी। उन्होंने तजवीज़ रखी कि ख़वातीन को मज़ीद सेल्फ हेल्प् ग्रुपस तशकील देते हुए बुलंद हौसले से क़र्ज़ लेकर नए वेंचर्स शुरू करने चाहिऐं।इंडियन बैंक चेयरमैन और मनीजिंग डायरेक्टर टी ऐम भासीन ने वज़ीर मौसूफ़ और दीगर शुरका का इस्तिक़बाल किया।