हुकूमते तेलंगाना क़ब्ल बजट वादों के इम्तेहान में नाकाम

डिप्टी फ़्लोर लीडर तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि तेलंगाना हुकूमत बजट से पहले वादों के इम्तेहान में नाकाम हो गई है। आज गांधी भवन में प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए उन्हों ने कहा कि टी आर एस हुकूमत के सिर्फ़ नाम बड़े और दर्शन छोटे हैं।

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव आज की ताज़ा ख़बर के नाम पर रोज़ाना वादों की बारिश कर रहे हैं, टी आर एस अपने दौरे इक्तेदार के 9 माह मुकम्मल कर चुकी है, ताहम वादों पर अमल आवरी में पूरी तरह नाकाम है।

उन्हों ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना ख़ुद को किसी बादशाह से कम नहीं महसूस करते, इस लिए क़दीम दौर में जिस तरह एक बादशाह दूसरे बादशाह को शाही फ़रमान रवाना करते थे, हम अवाम की तरफ़ से के चन्द्र शेखर राव के नाम उन के 101 बड़े वादों का फ़रमान रवाना कर रहे हैं, जब कि इन वादों में सिर्फ़ तीन वाअदे पूरे किए गए यानी ज़रई अग़राज़ के चलाए जाने वाले ट्रैक्टर्स की टैक्स से इस्तसनाई, सहाफ़ीयों के वेलफ़ेयर फ़ंड में 10 करोड़ और वुकला के वेलफ़ेयर फ़ंड में 100 करोड़ रुपये की इजराई, जब कि 18 वादों पर जुज़्वी अमल आवरी हुई है और 80 वादों पर कुछ भी अमल नहीं हुआ।

उन्हों ने कहा कि बहैसीयत डिप्टी फ़्लोर लीडर इन का दावा है कि अगर इस से ज़्यादा वादों पर अमल आवरी हुई है तो चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना इस फ़रमान पर इन वादों की निशानदेही करते हुए असेंबली का बजट सेशन शुरू होने से क़ब्ल अवाम के सामने उस की वज़ाहत करें।

उन्हों ने कहा कि एस सी, एस टी, बी सी और अक़लीयतों के लिए मंज़ूरा बजट का 25 फ़ीसद फंड्स ख़र्च नहीं किए गए। इलावा अज़ीं ग़रीब अवाम के लिए दो बेडरूम का फ़्लैट, दलित और क़बाइल तबक़ात को 3 एकड़ अराज़ी और हर घर के लिए एक सरकारी मुलाज़मत के वादों को भी पूरा नहीं किया गया।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना को बदउनवानीयों से पाक करने का वादा किया गया था, ताहम डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर राजैया को किस बदउनवानी के तहत काबीना से बरतरफ़ किया गया, आज तक उस की वज़ाहत नहीं की गई।