हुकूमत इस्लाहात(सुधारों) के बहाने अवाम(लोगों) को बेवक़ूफ़ बना रही है

कांग्रेस ज़ेर क़ियादत यू पी ए हुकूमत पर इस्लाहात(सुधारों) के बहाने अवाम(लोगों) को बेवक़ूफ़ बनाने का इल्ज़ाम आइद करते(लगाते) हुए बी जे पी ने कहा कि ये हुकूमत मुतअद्दिद(बहुत) अस्क़ामस से पैदा होने वाली सूरत का सामना करते हुए इस्लाहात(सुधारों) का क़दम उठाकर अवाम की तवज्जु(ध्यान ) हटाने की कोशिश कर रही है।

अपोज़ीशन बी जे पी ने कहा कि वो रिश्वत सतानी और एफ डी आई के ख़िलाफ़ कल से मुल्क गेर मुहिम शुरू करेगी। बी जे पी के क़ौमी सैक्रेटरी मुरलीधर राव‌ ने यहां अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए कहा कि बी जे पी कल 11 अक्तूबर से 20 नवंबर तक मुल्क गेर मुहिम चलाते हुए इन दो मसाइल से अवाम(लोगो) को वाक़िफ़ कराएगी।

मुल्क में रिश्वत सतानी और मल्टी ब्रांड रीटेल शोबा में बैरूनी रास्त सरमाया कारी की इजाज़त देने हुकूमत के फैसलों से अवाम को आगाह किया जाएगा। यू पी ए I और यू पी ए II में कई अस्क़ामस और स्कैंडलस हुए हैं जिस के नतीजे में सरकारी ख़ज़ाना को शदीद नुक़्सान पहुंचा। माज़ी(अतीत) में इस की कोई नज़ीर नहीं मिलती।

उन्हों ने कहा कि बी जे पी इन तमाम मसाइल (समस्याओं)को निहायत ही संजीदगी(गंभीरता) से ले रही है आने वाले इंतिख़ाबात(चुनावों) में ये मर्कज़ी मसला रहेगा। इस बात की निशानदेही करते हुए कि हिंदूस्तान में रीटेल शोबा की कड़ी छोटे किसानों ताजिरों और छोटे मेनोफेकचररस ने बनाई थी।

उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया(लगाया) कि अब उन्हें नुक़्सान पहुंचाने केलिए बैरूनी इदारों को इजाज़त दी गई है। वॉल मार्ट जैसे बैरूनी मल्टी ब्रांड के रीटेल ताजिर हिंदूस्तान में क़दम रखेंगे तो मुल्क का छोटा ब्योपारी मुतास्सिर(प्रभावित) होगा। ये वॉल मार्ट यहां के किसानों से अशिया-ए-नहीं खरीदेगा। अशिया-ए-की खरीद-ओ-फ़रोख़त के ज़रीया पेशगी अशिया-ए-हासिल करते हुए एक साल क़बल ही अशिया-ए-खरीदकर उन्हें फ़रोख़त किया जाएगा ।

ये लोग (वॉल मार्ट) किसानों से रास्त अनाज‌ नहीं खरीदेंगे बल्कि ये लोग अशिया-ए-की ट्रेडिंग के ज़रीया मार्किट पर हावी होंगे। उन्हों ने हुकूमत के इस दावे को मुस्तर्द(खारिज‌) कर दिया कि एफ डी आई की इजाज़त से किसानों को फ़ायदा होगा। इस बात का एहसास ज़ाहिर करते हुए कि मुल्क में 65 फीसद रीटेल तिजारत पसमांदा तबक़ात करते हैं लेकिन अब इस नई पॉलीसी में ठेला बंडियों और छोटे ताजिरों की मदद केलिए कोई पॉलीसी नहीं बनाई गई है।

बी जे पी इस किस्म के इस्लाहात(इस‌ तरह के सुधार) को क़बूल नहीं करेगी क्योंकि यह जनता दुश्मन छोटे ब्योपारियों के मुफ़ादात के ख़िलाफ़ है ।बी जे पी ने वज़ीर-ए‍आज़म(प्रधानमंत्री) मनमोहन सिंह के इस रिमार्क को सख़्ती से मुस्तर्द(खारिज‌) कर दिया कि हुकूमत के इस्लाहात(सुधार‌) के इक़दामात पर अपोज़ीशन पार्टी मनफ़ी रुजहान और गुमराह कुन मुहिम चला रही है। बी जे पी लीडर मुरली मनोहर जोशी ने कहा कि हुकूमत की मिशिनरी और ख़राब क़ानूनी निज़ाम की वजह से ही रिश्वत को बढ़ावा मिल रहा है ।