हुकूमत की बदउनवानीयों की वजह रियासत तबाही के दहाने पर

क़ानूनसाज़ असेंबली में गवर्नर के ख़ुतबा पर पेश करदा तहरीक तशक्कुर पर जारी मुबाहिस में हिस्सा लेते हुए क़ाइद-ए-अपोज़ीशन मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने गवर्नर के ख़ुतबा को झूट का पुलंदा क़रार दिया। क़ाइद-ए-अपोज़ीशन के इज़हार-ए-ख़्याल के दौरान रियास्ती हुकूमत और अपोज़ीशन तेलगुदेशम पार्टी अरकान के माबैन ज़बरदस्त नोक झोंक और इल्ज़ामात-ओ-जवाबी इल्ज़ामात का सिलसिला जारी रहा। बल्कि मुतअद्दिद मर्तबा क़ाइद-ए-अपोज़ीशन जब इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए रियास्ती हुकूमत को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनारहे थे तब रियास्ती वुज़रा मुदाख़िलत करने की कोशिश कररहे थे। लेकिन मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू ने इंतिहाई सख़्त लहजे में ये कहा कि वो वुज़रा की बेजा मुदाख़िलत से मरऊब नहीं होंगे।

इस दौरान तेलगुदेशम अरकान वुज़रा की बेजा मुदाख़िलत के ख़िलाफ़ सख़्त एहतिजाज करते हुए स्पीकर के पोडियम तक पहुंच कर अपनी शदीद ब्रहमी का इज़हार किया और नारा बाज़ी की। इस तरह क़ाइद-ए-अपोज़ीशन मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू के इज़हार-ए-ख़्याल पर कुछ देर के लिए ज़बरदस्त हंगामा आराई हुई। चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी,वज़ीर इमारात-ओ-शवारे मिस्टर धर्मना प्रसाद राव, मानिक्या विरह प्रसाद और वज़ीर सानवी तालीम मिस्टर पार्था सारथी वग़ैरा ने मुदाख़िलत करते हुए वज़ाहत करने की कोशिश की। लेकिन मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ऐवान में आज इंतिहाई जारिहाना तेवर के ज़रीया हुकूमत पर हमला करते रहे, जिस के बाइस अपोज़ीशन और हुक्मराँ जमाअत के अरकान के माबैन लफ़्ज़ी झड़पों की वजह से ऐवान में ज़बरदस्त हंगामा आराई देखी गई।

मिस्टर नायडू ने कहा कि महज़ रियास्ती कांग्रेस हुकूमत की ना अहली के नतीजा में आज आंधरा प्रदेश में ग़ैर यक़ीनी सूरत-ए-हाल पाई जाती है। उन्हों ने रियास्ती अवाम को मौजूदा ना अहल कांग्रेस हुकूमत से नजात दिलाने की ज़रूरत पर ज़ोर दिया, और हुकूमत से अलहदा रियासत तेलंगाना जद्द-ओ-जहद के सिलसिला में मुनज़्ज़म करदा आम हड़ताल के सिलसिला में हड़ताली सरकारी मुलाज़मीन तेलंगाना के साथ तए मुआहिदात पर मोअस्सर अमल आवरी के ज़रीया मुलाज़मीन और तलबा-ए-तेलंगाना के ख़िलाफ़ दर्ज करदा मुक़द्दमात से फ़िलफ़ौर दसतबरदारी इख़तियार करने का हुकूमत से मुतालिबा किया।

रियास्ती क़ानूनसाज़ असेंबली के अहाता में फ़ौरी तौर पर दस्तूर हिंद के मेअमार डाक्टर बी आर अंबेडकर के मुजस्समा की तंसीब अमल में लाने का मुतालिबा किया। उन्हों ने रियास्ती हुकूमत पर रियासत के अवाम के मफ़ादात को दिल्ली में रहन रखने का इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी आज़ादाना तौर पर कोई भी फ़ैसला करने के मौक़िफ़ में नहीं हैं हर मसला पर वो दिल्ली जाकर मुशावरत करते हैं और पार्टी हाईकमान की हिदायत के मुताबिक़ ही इक़दामात कररहे हैं। क़ाइद-ए-अपोज़ीशन ने चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की ज़ेरे क़ियादत कांग्रेस हुकूमत पर क्रप्शन को फ़रोग़ देने का इल्ज़ाम आइद किया।

उन्हों ने कहा कि हुकूमत अवामी मफ़ादात का तहफ़्फ़ुज़ करने और बढ़ते हुए क्रप्शन का इंसिदाद करने में नाकाम साबित होरही है। उन्हों ने रियासत में शराब माफ़िया का तज़किरा करते हुए कहा कि शराब के कारोबार से हुकूमत को हक़ीक़ी आमदनी सिर्फ़ 19 हज़ार करोड़ रुपये होती है जबकि 70 हज़ार करोड़ रुपये शराब के कारोबार के लिए क्रप्शन किया गया। लिहाज़ा उन बे क़ाईदगियों के ज़रीया जिन रक़ूमात का नुक़्सान हुआ है इन तमाम रक़ूमात की वसूली को यक़ीनी बनाने का मुतालिबा किया। मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू ने कहा कि नाअहल-ओ-करपट रियास्ती हुकूमत की नाक़िस पालिसीयों की वजह से आज रियासत तबाही के दहाने पर आ खड़ी है।

मिस्टर नायडू नेइंतिहाई सख़्त लहजे में कहा कि रियासत में क्रप्शन का इंतिहाई ख़तरनाक रुजहान पाया जा रहा है और इस सिलसिला में अरकान असेंबली हक़ायक़ पर मबनी इज़हार-ए-ख़्याल करने के लिए कोशां हैं तो स्पीकर की जानिब से अरकान असेंबली के हुक़ूक़ को सल्ब किया जा रहा है, इस तर्ज़ अमल के ख़िलाफ़ हुकूमत को सख़्त इंतिबाह दिया।

क़ाइद-ए-अपोज़ीशन ने गवर्नर के ख़ुतबा पर तक़रीबन तीन घंटे तवील इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए मुख़्तलिफ़ इसकीमात-ओ-तरक़्क़ीयाती प्रोग्रामों बशमोल इमकना मं बड़े पैमाने पर बे क़ाईदगियों का इल्ज़ाम आइद किया। उन्हों ने कहा कि हुकूमत और वुज़रा अपनी मनमानी करने की सूरत में सब के सब मुस्तक़िल तौर पर चंचल गोड़ा जेल पहुंच जाऐंगे।