हुकूमत के इदारों पर तक़र्रुरात के ज़िमन में अक़लीयतों को मुनासिब नुमाइंदगी

चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्र शेखर राव ने पार्टी के सीनियर क़ाइदीन को यक़ीन दिलाया कि हुकूमत के इदारों पर तक़र्रुरात के सिलसिले में अक़लीयतों को मुनासिब नुमाइंदगी दी जाएगी। नामज़द ओहदों पर तक़र्रुरात के सिलसिले में चीफ़ मिनिस्टर की सतह पर सरगर्मीयों के आग़ाज़ के बाद के सी आर ने पार्टी से वाबिस्ता दानिश्वरों और क़ाइदीन का इजलास तलब किया और उन से नामज़द ओहदों पर तक़र्रुरात के सिलसिले में अपने मौक़िफ़ की वज़ाहत की।

चीफ़ मिनिस्टर ने मुंतख़ब क़ाइदीन को लंच पर मदऊ करते हुए ये वज़ाहत की कि वो अक़लीयतों की भलाई के सिलसिले में इंतिख़ाबी मंशूर में किए गए वादों पर अमल आवरी में संजीदा हैं।

उन्हों ने कहा कि अक़लीयती इदारों के इलावा ग़ैर अक़लीयती इदारों में भी पार्टी के अक़लीयती क़ाइदीन को नामज़द करते हुए मुनासिब मवाक़े फ़राहम किए जाएंगे। उन्हों ने वाज़ेह किया कि इंतिख़ाबात में पार्टी की कामयाबी के लिए ख़िदमात अंजाम देने वाले अफ़राद को मुनासिब ओहदे दिए जाएंगे।

जहां तक अक़लीयती इदारों का सवाल है उर्दू अकेडमी अक़लीयती फ़ाइनेन्स कारपोरेशन, हज कमेटी और वक़्फ़ बोर्ड के ओहदों के ख्वाहिशमंदों की ज़ाइद तादाद देखी जा रही है।