हुकूमत के ख़िलाफ़ मुहम्मद अली शब्बीर का किताबचा

सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस उत्तम कुमार रेड्डी ने आज गांधी भवन में क़ाइद अपोज़ीशन तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर की जानिब से तैयार कर्दा टी आर एस हुकूमत की कारकर्दगी के ख़िलाफ़ 50 सवालात पर मबनी किताबचा की रस्म इजरा अंजाम दी और कहा कि 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी, वक़्फ़ जायदादों पर क़ब्ज़ा बर्ख़ास्त करने, वक़्फ़ बोर्ड को जुडिशियल मौक़िफ़ देने और उर्दू के फ़रोग़ में टी आर एस हुकूमत ने कुछ भी नहीं किया।

ताहम आलेर में 5 ज़ेरे दरयाफ़्त मुस्लिम नौजवानों का बेरहमाना क़त्ल ज़रूर किया गया। इस मौक़ा पर मुहम्मद अली शब्बीर के इलावा कांग्रेस के अरकान क़ानूनसाज़ कौंसिल पी सुधाकर रेड्डी और मिसिज़ ए ललीता भी मौजूद थीं।

उन्होंने कहा कि टी आर एस हुकूमत के 529 दिन मुकम्मल हुए हैं, चीफ़ मिनिस्टर के सी आर और वुज़रा 90 वाअदे पूरा करने का अदाकर रहे हैं, मगर हक़ीक़त में 10 फ़ीसद वाअदे भी पूरे नहीं किए गए।

उन्होंने इस्तिफ़सार किया कि अगर यकमुश्त किसानों के क़र्ज़ा जात माफ़ कर दिए जाते तो क्या 1500 किसान ख़ुदकुशी करते? उन्होंने रियासत बिहार की तरह वारंगल में भी टी आर एस और बी जे पी उम्मीदवारों को शिकस्त से दोचार करके कांग्रेस उम्मीदवार सर्वे सत्य नारायना को भारी अक्सरीयत से कामयाब बनाने की अपील की।