हुकूमत पर अक़लियतों को हथेली में जन्नत दिखाने का इल्ज़ाम

चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ ने अपने चुनाव वादों को यकसर फ़रामोश कर दिया है और रियासत तेलंगाना के मुस्लिम अक़लियतों को हथेली में जन्नत देखा रहे हैं।

उन्होंने सवाल किया हैके क्या हुआ मुसल‌मानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात का कितने बेरोज़गारी को रोज़गार दिया गया कितने तालीम-ए-याफ़ता बेरोज़गार मुसल‌मानों को नौकरियां दी गई। क्युं मुसल‌मानों से झूटे वादे किए गए। इन ख़्यालात का इज़हार डॉ जय गीता रेड्डी साबिक़ा रियासती वज़ीर-ओ‍रुकने असेंबली ज़हीराबाद ने कोहीर मंडल के मौज़ा दीगलोर में एक हफ़तावारी बाज़ार और दो वाटर पंप सेट के इख़तेताम के मौके पर पटेल गार्डन फंक्शन हाल में कांग्रेस पार्टी क़ाइदीन को मुख़ातिब करते हुए किया।

उन्होंने कांग्रेस पार्टी ही वो वाहिद पार्टी है जो मुसल‌मानों की हक़ीक़ी हमदरद है। कांग्रेस पार्टी ने मुसल‌मानों से जो वादे किए थे उस को पूरा किया है। 4 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात का एलान किया था उस को पूरा क्या। आज जिस की वजह से मुस्लिम् बच्चे डाक्टर या फिर इंजीनियर बन कर निकल रहे हैं कांग्रेस दैरे इक्दातेर में मुस्तहिक़ को वज़ीफे से महरूम नहीं किया गया था। आज टि आर एस हुकूमत में सैकड़ों की तादाद में अपाहच माज़ूर बेवाओं उम्र रसीदा अफ़राद आसरा स्कीम के तहत दिए जाने वाले वज़ीफे से महरूम हैं और रियासत तेलंगाना में मुख़्तसर से क़लील मुद्दत में 900 किसानों ने ख़ुदकुशी करली। किसानों को बैंकों के क़र्ज़ाजात क़िस्तों में दिया जा रहा है। जिस की वजह से किसान परेशान हाल हैं जबकि कांग्रेस पार्टी ने हर एक वक़्त में किसानों के क़र्ज़ाजात माफ़ करदिए थे और दुबारा किसानों क़र्ज़ाजात हासिल हुए थे।