हुकूमत पर ग़ैर जमहूरी तर्ज़ अमल का इल्ज़ाम

ओटनोर ०९ दिसम्बर ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के रुकन पोलीट ब्यूरो डाक्टर सुधाकर की मुबय्यना गै़रक़ानूनी हिरासत-ओ-अदालती तहवील में मज़ीद एक साल इज़ाफे़ केलिए दो रोज़ क़बल रियास्ती हुकूमत की तरफ़ से जारी करदा जी ओ के ख़िलाफ़ आज ओटनोर डीवीझ़न के तमाम मवाज़आत में टी आर एस क़ाइदीन-ओ-कारकुनों और मुख़्तलिफ़ जवाइंट ऐक्शण कमेटीयों से वाबस्ता सैंकड़ों कारकुनों ने रास्ता रोको एहतिजाज मुनज़्ज़म करते हुए ज़बरदस्त एहतिजाज किया और डाक्टर सुधाकर को ग़ैर मशरूत तौर पर फ़ौरी रिहा करने का रियास्ती हुकूमत से परज़ोर मुतालिबा किया ।

ओटनोर टाउन के आई बी चूरा सत्ता पर टी आर ऐस क़ाइद बसोनत राव् की क़ियादत में पार्टी कारकुनों ने ज़ाइद अज़ एक घंटे तक रास्ता रोक दिया । जिस के बाइस मनचरयाल आदिलाबाद ,ओटनोर काग़ज़ नगर और दीगर रूटस पर ट्रैफ़िक निज़ाम बुरी तरह मुतास्सिर रहा । इस मौक़ा पर एहितजाजी कारकुनों ने कहा कि ताक़त के बल पर हुकूमत पुरअमन एहतिजाज तॆलंगाना को रोकने की ख़ाहां है जो कि हुकूमत की हिट धर्मी और ग़ैर जमहूरी अमल है।

उन्हों ने तहरीक तॆलंगाना के दौरान गिरफ़्तार किए गए तमाम महरो सीन को फ़ौरी रिहा करने और दर्ज किए गए तमाम मुक़द्दमात को फ़ौरी वापिस लेने का मुतालिबा किया