हुसूले अराज़ी बिल की मुख़ालिफ़त जारी रहेगी

मर्कज़ी हुकूमत के हुसूले अराज़ी बिल को वापिस लेने के मुतालिबे के तहत सी पी आई क़ौमी समीती की अपील पर ज़िला कमेटी के ज़ेरे एहतेमाम करीमनगर में जुमेरात को दफ़्तर कलक्ट्रेट के रूबरू जेल भरो प्रोग्राम मुनज़्ज़म किया गया।

ज़िला के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात से आए हुए सी पी आई कारकुन सी पी आई के दफ़्तर से एक जलूस की शक्ल में कलक्ट्रेट पहुंचे और धरना दिया कारकुन हमारी ज़मीन पर हमारा हक़ है उसकी हिफ़ाज़त करेंगे जैसे नारे बुलंद करते हुए तक़रीबन दो घंटे तक धरना दयावर मैनगेट पर हला बोल दिया।

दफ़्तर कलेक्टर के अंदर दाख़िल होने की कोशिश की धक्कम पेल में कई कारकुन के लिबास तार तार होगए और कई कारकुन ज़ख़मी होगए। पुलिस की भारी तादाद ने हालात पर क़ाबू पालिया जबकि तक़रीबन देढ़ सौ कारकुनों को गिरफ़्तार करते हुए वन टाउन पुलिस स्टेशन मुंतक़िल क्या।

इस मौके पर सी पी आई ज़िला सेक्रेटरी कोमट रेड्डी गोपाल रेड्डी ने ख़िताब करते हुए कहा के किसानों के मुफ़ादात के ख़िलाफ़ जो भी हुकूमत का ज़बरदस्ती लाया जाना वाला हुसूले अराज़ी बिल की सख़्त मुख़ालिफ़त की जाएगी।

ये बिल सिर्फ़ सरमायादारों सनअतकारों के लिए फ़ाइदाबख्श होगा। ग़रीब किसानों में इस बिल की बेचैनी पैदा होगी। ज़रई पैदावार अजनास की क़ीमतों में भी इज़ाफे का ख़तरा है।

इस मौके पर सी पी आई क़ाइदीन रत्नाकर अशोक शोभा रानी के भिक्षा पति लक्ष्मी गंटा और दुसरे मौजूद थे।