हुसूल तेलंगाना टी आर एस से नामुमकिन: बी जे पी

हुसूल तेलंगाना केलिए नौजवान ख़ुदकुशी ना करें बल्कि पुर अमन तरीक़ा से जद्द-ओ-जहद करने की ज़रूरत है । इन ख़्यालात का इज़हार भारतीय जनतापार्टी के क़ाइदीन ने वरनगल में यादगार शहीदाँ सूबेदारी मैं तेलंगाना नौजवानों को बी जे पी का भरोसा के नाम पर एक दिन की हड़ताल के मौक़ा पर की ।

इस मौक़ा पर भारतीय जनतापार्टी ने रियास्ती सदर किशन रेड्डी साबिक़ मर्कज़ी वुज़रा विद्या सागर राउ ने बंडारो दत्ता तुरीय साबिक़ मेयर वरनगल म्यूनसिंपल कारपोरेशन राजेश्वर राउ, साबिक़ रुकन असेंबली हनमकुनडा वो दीगर बी जे पी क़ाइदीन मौजूद थे।

इस मौक़ा पर किशन रेड्डी वो दीगर क़ाइदीन ने कहा कि अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील में ताख़ीर से दिलबर्दाशता होकर नौजवानों के पेश आने वाले ख़ुदकुशी के वाक़ियात केलिए बरसर-ए-इक़तिदार कांग्रेस और अपोज़ीशन तेलगुदेशम पार्टीयां ही ज़िम्मेदार हैं ।

इन क़ाइदीन ने कांग्रेस और तेलगुदेशम पार्टीयों को अपनी शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि तेलंगाना के ताल्लुक़ से उन की लापरवाहियों के नतीजा में सैंकड़ों नौजवान अपनी बातों को क़ुर्बान करचुके हैं ।

उन्हों ने कहा कि मर्कज़ में इन डी ए की हुकूमत आने पर ही तेलंगाना की तशकील अमल में आएगी । उन्हों ने कहा कि कांग्रेस हुकूमत साल 2009 -ए-से ही तेलंगाना के साथ खिलवाड़ कर रही है । ये पार्टी तेलंगाना के ताल्लुक़ से ग़ैर संजीदा है । उन्हों ने कहा कि आइन्दा इंतिख़ाबात में इलाक़ा तेलंगाना से कांग्रेस और तलगोदीशम पार्टीयों का सफ़ाया होजाएगा ।

आज जितने भी ख़ुदकुशी के वाक़ियात होचुके हैं इस की तमाम तर्ज़ुमा दारी कांग्रेस पार्टी पर आइद होती है । वरनगल में यादगार शहीदां सूबेदारी में बी जे पी की एक रोज़ा हड़ताल के मौक़ा पर भारतीय जनतापार्टी के रियास्ती-ओ-क़ौमी क़ाइदीन के इलावा मुख़्तलिफ़ अज़ला के सैंकड़ों बी जे पी क़ाइदीन वो कारकुन शरीक थे ।

आज के हड़ताल से ऐसा ज़ाहिर होरहा है कि तेलंगाना रियासत केलिए टी आरऐस नहीं बल्कि बी जे पी ही कोशिश कर रही है । बी जे पी से ही तेलंगाना का क़ियाम मुकम्मल है । भारतीय जनतापार्टी के कारकुनों में नया जोश-ओ-जज़बा पैदा हुआ है ।

महबूब नगर के इलैक्शन से पहले पार्टी कारकुनों में मायूसी छाई हुई थी लेकिन महबूब नगर में सय्यद इबराहीम को हराने के बाद इन में नया जोश पाया गया । इस एक रोज़ा हड़ताल में सैंकड़ों बी जे पी क़ाइदीन-ओ-कारकुन शरीक थे ।