हेडली ने यहूदीयों के मकानात पर भी हमले का मंसूबा बनाया था

नई दिल्ली, २६ दिसम्बर: (पी टी आई) अलक़ायदा के रुकन इलयास कश्मीरी की हिदायत पर अमरीकी नज़ाद दहश्तगर्द डेविड हेडली 2008 के मुंबई दहश्तगर्द हमलों के बाद हिंदूस्तान वापस आकर दार-उल-हकूमत दिल्ली के बिशमोल मुल्क के 5 शहरों में वाक़्य यहूदीयों के मकानात पर दहश्तगर्द हमले करने का मंसूबा बना रहा था।

इस मंसूबा को क़तईयत भी दी गई थी। क़ौमी तहक़ीक़ाती एजैंसी की जानिब से पेश करदा 60 सफ़हात की चार्ज शीट में बताया गया है कि हेडली ने मार्च 2009-ए-में अपने दौरा-ए-हिंदूस्तान के दौरान सिर्फ़ यहूदीयों को निशाना बनाने का प्रोग्राम तैयार किया था। इस के हमलों में मुंबई के ई वन ए वन एयरलाईनस के दफ़्तर को भी निशाना बनाया जाने वाला था।

मार्च 2009 में हिंदूस्तान आने से क़बल हेडली ने शुमाली वज़ीरस्तान के इलाक़ा मीरा शाह में इलयास कश्मीरी से मुलाक़ात की थी। जहां उसे हिदायत दी थी कि वो हमले के लिए कहां कहां ठ‌हरना है। चार्ज शीट में बताया गया है कि इलयास कश्मीरी की जानिब से हिदायात मिलने के बाद वो हिंदूस्तान आने की तैयारी कर रहा था।

इलयास कमशीरी अलक़ायदा के साथ हरकत उल-जिहाद इस्लामीया के 313 ब्रिगेड में शामिल था। क़ौमी तहक़ीक़ाती एजेंसी एन आई ए ने अपनी चार्ज शीट में 26/11 हमलों के बाद वापिस होने से मुताल्लिक़ हेडली के अंदेशों के बारे में बातचीत का रिकार्ड भी पेश किया है।

हेडली ने अपने साथी तहव्वुर राना से मुलाक़ात करते हुए हिंदूस्तान जाने पर उस की गिरफ़्तारी का अंदेशा ज़ाहिर किया था। इस ने 2 ई मेल एकाउंट्स भी खोले थे। movie-money@yahoo.com पर वो अपनी जायदाद की तफ़सीलात और रुकमी लेन देन का तबादला करता था।