हैदराबाद के मुस्तक़बिल पर शहर के वुज़रा का ग़ौर

एक एसे वक़्त जबकि कांग्रेस ज़ेर क़ियादत यू पी ए हुकूमत अलैहदा तेलंगाना मसले पर अपने फैसले के एलान की त्यारियां कर रही है हैदराबाद से ताल्लुक़ रखने वाले वुज़रा डी नागेंद्र और मुकेश गौड़ ने रियासती दार-उल-हकूमत के मुस्तक़बिल पर खु़फ़ीया बात चीत की है।

मालूम हुआ हैके दोनों वुज़रा ने इन इत्तेलाआत का जायज़ा लिया कि मर्कज़ी हुकूमत हैदराबाद को मर्कज़ी ज़ेर इंतेज़ाम इलाक़ा बनाना चाहती है।

इन का एहसास था कि अगर हैदराबाद को मर्कज़ी ज़ेर इंतेज़ाम इलाक़ा बनादिया जाता है तो बहैसियत अवामी नुमाइंदे इन का रोल सिफ़र रह जाएगा।

दोनों क़ाइदीन ने कहा कि मर्कज़ी ज़ेर इंतेज़ाम इलाक़ा बन जाने पर अहम उमूर जैसे ला एंड आर्डर शहर की तरक़्क़ी और दुसरे मर्कज़ के दायरा इख़तियार में चले जाएंगे।

उन्होंने समझा जाता हैके मजलिस के सदर असद ओवैसी से भी इस मसले पर बात चीत की है जिन्होंने कहा कि उनकी पार्टी भी हैदराबाद को मर्कज़ी ज़ेर इंतेज़ाम इलाक़ा बनाने की तजवीज़ की मुख़ालिफ़त करती है।

इस दौरान जुबली हिलस के रुक्ने असेंबली पी विष्णु वर्धन रेड्डी ने भी हैदराबाद को मर्कज़ी ज़ेर इंतेज़ाम इलाक़ा बनाने की मुख़ालिफ़त की है और कहा कि दस ज़िला पर मुश्तमिल अलैहदा तेलंगाना रियासत तशकील दी जानी चाहीए।

वाज़िह रहे कि कांग्रेस हाईकमान ने तेलंगाना पर मुशावरत का अमल मुकम्मिल होजाने और जल्द इस का फैसला करने का एलान किया है। कल कांग्रेस वर्किंग कमेटी मीटिंग में इस मसले पर कोई फैसला होसकता है।