हैदराबाद को आलमी सेहत का मर्कज़ बनाने का अहद

चीफ़ मिनिस्टर रियासत तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव ने माधापुर के मुक़ाम पर सनशाइन सुपर स्पेशलिटी हॉस्पिटल का इफ़्तेताह क्या । इस मौके पर अपना इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव ने कहा कि हैदराबाद-ओ-सिकंदराबाद में तमाम तर सहूलतों की फ़राहमी इस सनशाइन हॉस्पिटल में मौजूद हैं।

उन्होंने बताया कि 25 हज़ार जवाइंट रीपलेसमेंट ऑपरेशंस करने का इस सनशाइन हॉस्पिटल को एज़ाज़ हासिल है। चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव ने सनशाइन हॉस्पिटल के डॉक्टर्स की ख़िदमात की ज़बरदस्त सताइश की और इस बात का मश्वरह दिया कि रियासत तेलंगाना के तमाम तर अज़ला तक सनशाइन हॉस्पिटल को वुसअत देने के इक़दामात करें क्युंकि हैदराबाद ना सिर्फ़ मुल्क बल्कि आलमी सतह पर हेल्थ हब का मौक़िफ़ रखता है।

तेलंगाना के अवाम को बेहतर सेहत देने के लिए हुकूमत कोशां है। जिस को पेशे नज़र रखते हुए ही सनशाइन हॉस्पिटल की सरगर्मीयों को भी निचली सतह तक पहूँचाते हुए ग़रीब अवाम के लिए भी बेहतर सहूलतों की फ़राहमी को यक़ीनी बनाने की ज़रूरत है। के चन्द्रशेखर राव ने कहा कि उनकी हुकूमत अवाम को बेहतर तिब्बी सहूलतें फ़राहम करने के मक़सद से मंडल एरिया-ओ-ज़िला हेडक्वार्टर हॉस्पिटल्स को बड़े पैमाने पर तरक़्क़ी देने के इक़दामात कररही है। इस मौके पर दुसरे वुज़रा और डॉक्टर्स वग़ैरा कसीर तादाद में शरीक थे।