हैदराबाद मुस्तक़िल तौर पर मर्कज़ का ज़ेरे इंतेज़ाम इलाक़ा

मर्कज़ी वज़ीर सयाहत चिरंजीवी ने कांग्रेस की सदर सोनीया गांधी से मुलाक़ात करने के बाद कहा कि हैदराबाद को मुस्तक़िल तौर पर मर्कज़ का ज़ेरे इंतेज़ाम इलाक़ा बनाने की उम्मीद पैदा होने की तवक़्क़ो का इज़हार किया। सरकारी ओहदे पर फ़ाइज़ होकर ए पी एन जी ओज़ के सदर अशोक बाबू की जानिब से सीमा – आंध्र के क़ाइदीन को तन्क़ीद का निशाना बनाने की मुज़म्मत की।

रियासत की तक़सीम को रोकने में नाकाम होने वाले सीमा – आंध्र के कांग्रेस क़ाइदीन कम अज़ कम हैदराबाद को मर्कज़ का ज़ेरे इंतेज़ाम इलाक़ा बनाने और भद्राचलम को सीमा – आंध्र का हिस्सा बनाने के लिए आख़िरी कोशिश के तौर पर मुख़्तलिफ़ क़ाइदीन से मुलाक़ात कर रहे हैं।

चिरंजीवी ने कहा कि रियासत को मुत्तहिद रखने के लिए हम स्तीफ़ा देते हुए जद्दो जहद कर रहे हैं जबकि सरकारी ओहदे पर फ़ाइज़ रहते हुए हमें तन्क़ीद का निशाना बनाने का ए पी एन जी ओज़ के सदर मिस्टर अशोक बाबू को अख़्लाक़ी हक़ भी नहीं है।

उन्हों ने सोनीया गांधी से मुलाक़ात के दौरान रॉयल तेलंगाना के मसअले पर बात-चीत होने की तरदीद की और अशोक बाबू को ज़बान पर लगाम देने का मश्वरा दिया बासूरते दीगर संगीन नताइज का भी इंतिबाह दिया।