हैदराबाद में ग्लोबल फ्रेंचाइज़ आरकीटकटस का क्रीम ऐंड फ़ज शोरूम

हैदराबाद । 12 जनवरी ( प्रैस नोट ) : क्रीम ऐंड फ़ज एक इंटरनैशनल कोल्ड स्टोर बेला रुकावट और बालाईदार आइसक्रीम ब्रांड है जिस के कई शोरूम है । हैदराबाद में जुबली हिलज़ का शोरूम पहला डायन इन स्टोर है जो क्रीम ऐंड फ़ज का है । इसी ब्रांड का दूसरा स्टोर अब हैदराबाद में खोला जा रहा है जो क्रीम ऐंड फ़ज की मार्किट में तौसीअ की हिक्मत-ए-अमली का हिस्सा है ।

क्रीम ऐंड फ़ज हैदराबाद में अपनी नौईयत का मुनफ़रद ब्रांड है जिस का शोरूम 936 मुरब्बा फ़ीट पर क़ायम है । यहां आलमी मयार का पर ताय्युश माहौल मौजूद है । ये जुबली हिलज़ के रिहायशी इलाक़ों के मार्किट इलाक़ा में क़ायम किया गया है । क्रीम ऐंड फ़ज के फ़रोग़ के मंसूबों पर रोशनी डालते हुए सदर नशीन , ग्लोबल फ्रेंचाइज़ आर किटकिटस मिस्टर चेरियन ने कहा 2012 के इख़तताम तक हिंदूस्तान जी एफ़ की वसीअ तरीन मार्कीट होगा ।

ग्लोबल फ्रेंचाइज़ आरकीटकटस के पास कई ब्रांड की मसनूआत मौजूद हैं । इस लिए फ़रोग़ देने की कार्रवाई इस के लिए ज़्यादा आसान है । बनिसबत दीगर कंपनीयों के जिन के पास सिर्फ एक ही ब्रांड की मसनूआत होती हैं । हिंदूस्तान में जी एफ़ ए के जुमला 82 स्टोर हैं जिन में कई ब्रांड की मसनूआत मौजूद हैं । क्रीम ऐंड फ़ज शोरूम हैदराबाद में जी एफ़ ए ही की पेशकश है जो ऊषा जुबली टाउन रोड नंबर 36 जुबली हिलज़ पर क़ायम है ।।