हैदराबाद सय्याहों केलिए मर्कज़-ए- तवज्जा

हैदराबाद । 5 नवंबर (एजैंसीज़) होटल्स डाट काम के मुनाक़िद करदा होटल प्राइस इंडिकस (एम पी आई) एसटडीज़ के मुताबिक़ हैदराबाद को क़ौमी और बैन-उल-अक़वामी सतह पर 10 टाप शहरों में शामिल किया गया जो कि सयाहत के एतबार से पुरकशश तसव्वुर किए गई।

दिल्ली और मुंबई को बिलतर्तीब पहला और दूसरा मुक़ाम बैंगलौर और चेन्नाई को मुसाफ़िर यन और सय्याहों के लिए सब से पसंदीदा और मक़बूल शहर क़रार दिया गया। बताया गया कि हिंदूस्तानी लोग यूरोप और अमरीका के बजाय जुनूबी एशीया की सयाहत को ज़्यादा तर्जीह देते हैं।

मेट्रो शहरों के इलावा गोवा, जुए पर और हैदराबाद के फीचर्स इन दोनों फ़हरिस्तों में शामिल हिंदूस्तानी सय्याहों के लिए हैदराबाद को टाप डू मिस्टिक डसटीनशन में से आठवां मुक़ाम हासिल हुआ है और बैरून-ए-मुल्क सय्याहों के मुताबिक़ हैदराबाद को टाप फ़हरिस्त में छटा मुक़ाम हासिल हुआ है । सिंगापुर को आराम और पर ताय्युश होटल्स की वजह पहले मुक़ाम पर रखा गया। बैंकाक, लंदन, हिंदूस्तानियों के लिए सयाहत के पेशे नज़र पुरकशिश तसव्वुर किए जाते हैं।

तीसरे पुरकशिश मुक़ाम के तौर पर हांगकांग, न्यूयार्क, दुबई, कवालमपुर और लास वेगास हिंदूस्तानियों केलिए निहायत पसंदीदा सैर-ओ-तफ़रीह के मुक़ामात हैं।