हैदराबाद, हिंदुस्तान का बेहतरीन रिहायशी शहर

शहर हैदराबाद को आलमी कंपनी मरसर ने हिंदुस्तान के बेहतरीन रिहायशी शहरों की फ़ेहरिस्त में मुक़ाम अव्वल दिया है और आलमी सतह पर हैदराबाद को 138वां मुक़ाम हासिल हुआ है। मरसर की जानिब से जारी कर्दा फ़ेहरिस्त में हिंदुस्तान के दीगर शहर पूने, मुंबई और दिल्ली भी शामिल हैं।

लेकिन रिहायश के एतबार से हैदराबाद को हिंदुस्तान का नंबर एक शहर क़रार दिया गया। जब कि हिंदुस्तानी शहर में पूने को नंबर 2 और मुंबई को नंबर 3 क़रार दिया गया जब कि मुल्क के सदर मुक़ाम दिल्ली को नंबर 4 पर रखा गया है।

आलमी सतह पर की गई इस रैंकिंग में हैदराबाद को 138वां मुक़ाम हासिल हुआ और पूने को 145वीं मुक़ाम पर रखा गया है, मुंबई 152वीं नंबर पर है और दिल्ली 154वीं नंबर पर पहुंच चुकी है।

मरसर की जानिब से जारी कर्दा क्वालिटी ऑफ़ लीविंग रिपोर्ट 2015 में हैदराबाद को हिंदुस्तान का बेहतरीन रिहायशी शहर क़रार दीए जाने की वजूहात का तज़किरा करते हुए ये इस्तिदलाल पेश किया गया कि इस शहर में बेहतरीन अंग्रेज़ी स्कूल्स के इलावा आलमी म्यार का तालीमी इन्राकिस्ट्रक्चर मौजूद है इलावा अज़ीं हैदराबाद में मौजूद इंटरनेशनल एयरपोर्ट से कई शहरों तक परवाज़ें मौजूद हैं।

शहर में मौजूद सरकारी स्कूलों के इलावा तहज़ीबी विर्सा की हालत अबतर होती जा रही है। इस के बावजूद शहर हैदराबाद को हासिल होने वाले ये एज़ाज़ात बानी शहर की दावों के इलावा कुछ नहीं हो सकते।