हैदराबाद 2015 में दुनिया का दूसरा बेहतरीन शहर होगा

तारीख़ी शहरे हैदराबाद 2015 में दुनिया का दूसरा बेहतरीन मुक़ाम बिन जाएगा। 2015 में जब जायज़ा लिया जाएगा तो हैदराबाद दुनिया भर में दूसरे नंबर पर रहेगा।

एक बैन-उल-अक़वामी सफ़री इशाअत में ये पेश क़ियासी की गई है। नेशनल ज्योग्राफिक के सफ़री मैगज़ीन में शाय सालाना गाईड में कहा गया हैके अमरीका में सैन फ्रांसिस्को 2015 में दुनिया का सब से बेहतरीन मुक़ाम बन जाएगा और दुनिया के 20 बेहतरीन मुक़ामात में हैदराबाद दूसरे मुक़ाम पर रहेगा।

दिसमबर 2014 जनवरी 2015 के शुमारा में इस मैगज़ीन ने तारीख़ी शहरे हैदराबाद को 20 बेहतरीन मुक़ामात की फ़हरिस्त में दूसरे मुक़ाम पर रखा है। इस फ़हरिस्त में स्विट्ज़रलैंड का शहर जेरमाट अमरीका में वाशिंगटन डी सी का नै
नेशनल माल पैरे के कोरसीका चैनल आईलैंड में सार्क जापान का मुक़ाम को यासान ओखलाहामा शहर और रुमानीया में मरमूरस जैसे मुक़ामात भी शामिल हैं।

मैगज़ीन में कहा गया हैके हैदराबाद शहर कभी दुनिया के दौलतमंद तरीन अफ़राद में शामिल आसिफ़ साबिक़ नवाब मीर उसमान अली ख़ां का मस्कन था। कहा गया हैके इस शहर का शायराना माज़ी जुनूब मशरिक़ी हिंदुस्तान के शहर को एहमीयत दिलाने में नुमायां है। मैगज़ीन में कहा गया हैदराबाद किस तरह से अब कई आलमी आई टी ब्रांडज़ बेमिसाल ताज फ़लकनुमा पैलेस ईरानी होटलों पांचवें नसल के मोतीयों के ब्योपारियों और दुसरे शोबों की कशिश के साथ तवज्जा का मर्कज़ बन गया है।