होटल मैनेजमेंट कॉलेज इंतिज़ामीया का मुतासबाना रवैय्या

कोहीर।31 दिसम्बर, ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) कोहीर मंडल के मौज़ा कोयली चूरा सत्ता पर होटल मैनिजमंट कॉलिज में मुस्लिम तलबा-ए-की तादाद नहीं के बराबर है जबकि हलक़ा असैंबली ज़हीरा बाद में मुस्लमानों की तादाद 42फ़ीसद ही। गुज़श्ता एक माह से मुस्तक़िल तौर पर एक किराया की बिल्डिंग में कॉलेज चलाया जा रहा है जहां पर 70 तलबा-ए-फ़न्नी तालीम, ताम-ओ-क़ियाम के साथ मुफ़्त हासिल कररहे हैं जिन के अख़राजात रियास्ती हुकूमत बर्दाश्त कर रही है और साथ ही साथ तलबा-ए-को हर माह 1500 सॆ 2000 रुपय स्कालरशिप भी दी जा रही है। वाज़िह रहे कि 28 दिसम्बर को जब रियास्ती वुज़रा डाक्टर जय गीता रेड्डी और वटी वसंत कुमार कोयली चौरस्त्ता पहुंचे कॉलेज बिल्डिंग का संग-ए-बुनियाद रखने के बाद आरिज़ी तौर पर क़ायम कॉलेज बिल्डिंग का मुआइना किया और तमाम हालात का जायज़ा लिया। संग-ए-बुनियाद तक़रीब में अतराफ़-ओ-अकनाफ़ के मुस्लमानों की कसीर तादाद जमा हो गई।

जब मुस्लमानों ने मुस्लिम अक़ल्लीयती तलबा-ए-के बारे में दरयाफ़त किया तो कॉलेज इंतिज़ामीया जवाब देने से क़ासिर रहा, इस लिए मुक़ामी लोगों ने कॉलिज इंतिज़ामीया पर शदीद ब्रहमी का इज़हार किया। एक मुक़ामी लीडर ने अपना नाम पोशीदा रखते हुए बताया कि कॉलिज के प्रिंसिपल को डाक्टर जय गीता रेड्डी ने हिदायत दी थी कि मुस्लिम अक़ल्लीयतों की इस इलाक़ा में कसीर तादाद है उन को बराबरी का हक़ देते हुए दाख़िला दिया जाय लेकिन कॉलेज प्रिंसिपल ने ऐसा नहीं किया और दूसरी जानिब इश्तिहारात के मुआमले में उर्दू अख़बारात के साथ सौतेला सुलूक किया गया ही।

दाख़िला के ऐलानात हूँ या फिर तक़रीब संग-ए-बुनियाद के इश्तिहारात हूँ सिर्फ़ तलगो अख़बारात को इश्तिहारात दिए गए हैं इस लिए ज़्यादा तर हिन्दू लड़के ही इस्तिफ़ादा कर सके हैं। मुस्लमानों ने कॉलेज इंतिज़ामीया जिस के चेयरमैन ज़िला कुलैक्टर हैं से मुतालिबा किया कि आइन्दा कॉलेज से मुताल्लिक़ जो भी ऐलानात हूँ उर्दू अख़बारात को इश्तिहारात दिए जाएं ताकि मुस्लिम तलबा-ए-इस से इस्तिफ़ादा करसकें