होली के बाद चीफ़ मिनिस्टर मुंतख़ब करने एस पी का फ़ैसला

समाजवादी पार्टी ने जिस को उत्तर प्रदेश असेंबली इंतेख़ाबात में क़तई अक्सरीयत हासिल हो गई है, होली त्योहार के बाद अपने आइन्दा चीफ़ मिनिस्टर का इंतेख़ाब करेगी। इस दौरान एस पी पारलीमानी बोर्ड के अरकान ने अपने सरबराह मुलायम सिंह यादव के जवाँसाल फ़र्ज़ंद अखिलेश यादव को रियासत में अन्नान इक़्तेदार सौंपने का मुतालिबा किया है।

एस पी ज़राए ने कहा कि नौ मुंतख़ब अरकान असेंबली का इजलास आज शाम तलब किया गया गया, लेकिन होली त्योहार के पेशे नज़र मुल्तवी कर दिया गया। एस पी के मुतअद्दिद अरकान असेंबली ने पार्टी हेडक्वाटर्स पहूंच कर अपने सदर मुलायम सिंह यादव से मुलाक़ात करते हुए इस पार्टी की शानदार फ़तह पर मुबारकबाद दी।

ज़राए ने कहा कि इस पी क़ाइदीन होली तहवार के बाद अपना इजलास मुनाक़िद करेंगे। बादअज़ां गवर्नर से मुलाक़ात करते हुए नई हुकूमत की तशकील का दावा किया जाएगा। 403 रुकन ऐवान में 224 नशिस्तों पर कामयाबी के साथ एस पी को क़तई अक्सरीयत हासिल हो गई है। समाजवादी पारलीमानी बोर्ड के मुतअद्दिद अरकान ने अपनी पार्टी के रियास्ती सदर अखिलेश यादव को चीफ़ मिनिस्टर बनाने की हिमायत की।

एस पी पारलीमानी बोर्ड ने आज सुबह मुनाक़िदा अपने इजलास में इस मसला पर तबादला-ए-ख़्याल किया, जिसमें कई अरकान ने अपनी पार्टी के नौजवान चेहरा अखिलेश को चीफ़ मिनिस्टर बनाने की हिमायत की। ताहम एस पी के सरबराह मुलायम सिंह यादव आज तलब कर्दा अरकान असेंबली के इजलास में क़तई फ़ैसला करेंगे। एस पी के क़ौमी जनरल सेक्रेटरी नरेश अग्रवाल ने कहा कि अरकान असेंबली की अक्सरीयत अखिलेश को आइन्दा चीफ़ मिनिस्टर बनाने की हामी है और अरकान असेंबली के इजलास में वो अपने नज़रियात ब्यान करेंगे।