होसटन से वाल स्टरीट मुज़ाहिरीन का पुरअमन तख़लिया

होसटन 10 दिसंबर ( रॉयटर्स) अमरीकी पुलिस ने वाल स्टरीट पर क़बज़ा तहरीक से मुल्हिक़ा मुज़ाहिरीन को हटाने केलिए कल आधी रात बाद बड़े पैमाने पर कार्रवाई की । किसी ताक़त के इस्तिमाल के बगै़र अक्सर एहितजाजी वहां से रवाना होगए और जुमा की सुबह तक पार्क में एहितजाजियों की तादाद निस्फ़ तक घट गई ।

होसटन में वाक़ै इस पार्क पर गुज़श्ता दो माह से एहितजाजियों का क़बज़ा है जहां फैडरल रिज़र्व की होसटन शाख़ के क़रीब मुज़ाहिरीन की जानिब से ट्रैफ़िक की आमद-ओ-रफ़त में रुकावटें खड़ी की जा रही हैं। गुज़श्ता रात पुलिस कार्रवाई के दौरान भी इस सड़क पर ट्रैफ़िक की आमद-ओ-रफ़त बुरी तरह मुतास्सिर रही । पुलिस सुपरनटनडनट वलईम इवांस ने कहा कि पुलिस ओहदेदारों ने मुज़ाहिरीन को तशद्दुद के ज़रीया हटाने का कोई मंसूबा नहीं बनाया था । मुज़ाहिरीन ने इल्ज़ाम आइद किया है कि अमरीकी मईशत अब अमरीकी अवाम की अक्सरीयत को फ़ायदा पहूँचाने के काबिल नहीं रही है ।

मिस्टर इवांस ने कहा कि हमें कोई जलदी नहीं है बादअज़ां हुजूम में पहुनचकर उन्हों ने मुज़ाहिरीन को पुरअमन तरीक़ा से इसमुक़ाम का तख़लिया करने की हिदायत की । होसटन के मेयर थॉमस मीनमो ने गुज़श्ता रोज़ उन मुज़ाहिरीन को वहां से हटा देने का हुक्म दिया था । इस से क़बल मुक़ामी अदालत के जज ने रोलिंग दी थी कि मुज़ाहिरीन को डीवी एसक्वायर पर एहितजाजी क़बज़ा करने का कोई हक़ नहीं है ।

मुज़ाहिरीन गुज़श्ता दो माह से यहां खे़मे नसब करते हुए मुक़ीम थे । अक्सर एहितजाजियों ने कहाकि वो पुलिस कार्रवाई को रोकते हुए कोई जोखिम लेना नहीं चाहते । एक 36 साला बेघर हामिला ख़ातून रेशल ने अपना ख़ानदानी नाम बताने से गुरेज़ करते हुए कहा कि उन्हें गिरफ़्तार नहीं किया गया । वो अपनी मर्ज़ी से तख़लिया कररही हैं। वाल स्टरीट पर क़बज़ा तहरीक सितंबर के दौरान मालीयाती सरगर्मीयों का मर्कज़ तसव्वुरकिए जाने वाले शहर न्यूयार्क में शुरू हुई थी ।