क़ानूनसाज़ कौंसिल की 6 नशिस्तों के लिए आज राय दही

तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल के रुकने असेंबली कोटा के चुनाव का कल इनइक़ाद अमल में आएगा और इन चुनाव में बरसर-ए-इक्तदार तेलंगाना राष़्ट्रा समीती को अपने पांचवें उम्मीदवार के चुनाव की भी उम्मीद है। रुकने असेंबली कोटा की छः एम एलसी नशिस्तों के लिए राय दही होगी। ये चुनाव इस लिए ज़रूरी हुए हैं क्युंकि अप्पोज़ीशन जमातों ने अपने कुछ अरकाने असेंबली के ख़िलाफ़ ना अहल क़रार दिए जाने की दरख़ास्तें दायर की हैं जिन्होंने पिछ्ले साल हुए असेंबली चुनाव के बाद बरसर-ए-इक्तदार जमात में शम्मुलियत इख़तियार करली है। छः नशिस्तों के लिए सात उम्मीदवार मैदान में हैं।

टी आर एस ने पाँच उम्मीदवार मैदान में उतारे हैं जबकि कांग्रेस ने एक और तेलुगु देशम। बी जे पी इत्तिहाद ने एक उम्मीदवार को नामज़द किया है। टी आर एस को 119 रुकनी असेंबली में 63 असेंबली हलक़ों से कामयाबी हासिल हुई थी ताहम कांग्रेस तेलुगु देशम और वाई एस आर कांग्रेस के कई अरकाने असेंबली ने बाद में टी आर एस में शमूलीयत इख़तियार करली थी।

अप्पोज़ीशन जमातों ने इस तरह के अरकाने असेंबली के ख़िलाफ़ शिकायत दर्ज करवाई है।

कांग्रेस के पिछ्ले चुनाव में 22 अरकाने असेंबली मुंतख़ब हुए थे और इस का एक एम एलसी नशिस्त जीतना यक़ीनी है। कांग्रेस अपने अरकान को मुत्तहिद रखने कोशिशें कररही है। तेलुगु देशम उम्मीदवार को कामयाबी मुश्किल होसकती है। इस के पंद्रह अरकाने असेंबली मुंतख़ब हुए थे ताहम कुछ अरकान टी आर एस में शामिल होगए हैं और उसे बी जे पी के पाँच अरकान की ताईद हासिल है।