क़ियाम तेलंगाना में कांग्रेस और तेलगुदेशम असल रुकावट

महबूबनगर ३१ दिसम्बर, ( एजैंसीज़ ) मुस्तक़र महबूबनगर के टाउन हाल ग्राउंड पर मुनाक़िदा जल्सा-ए-आम में शिरकत के लिए टी आर एस सरबराह के सी आर जब शहर महबूब नगर के हदूद में दाख़िल हुए तो टी आर एस क़ाइदीन की जानिब से उन का ज़बरदस्त इस्तिक़बाल किया गया। सरीनवास कॉलोनी से ज़बरदस्त जलूस की शक्ल में के सी आर को शहर लाया गया।तेलंगाना चौराहा पहुंच कर के सी आर ने भूक हड़ताली क़ाइद सैयद इबराहीम की भूक हड़ताल को ख़तन करवाकर उन्हें अपने साथ लेकर जलसा-ए-गाह पहुंची। जलसा को मुख़ातब करते हुए टी आर ऐस सरबराह ने कहा कि अलहदा तेलंगाना के क़ियाम की राह में अगर कोई ताक़त हाइल है तो वो कांग्रेस और तेलगुदेशम है, हमें इन दोनों का मुक़ाबला करना है। के सी आर ने फिर एक बार कहा कि कोई क़ाइद क्यों ना हो जो हक़ीक़ी तौर पर तेलंगाना चाहता है इस को तलंगाना की ख़ातिर मुत्तहिद होना चाहीए और हम सब मुत्तहिद होकर ही तेलंगाना हासिल करसकते हैं।

जलसा-ए-गाह में मौजूद मुस्लमानों की कसीर तादाद को मुख़ातब करते हुए के सी आर ने इस बात का अदा-ए-किया कि अलहदा रियासत का क़ियाम अमल में आता है और टी आर ऐस बरसर-ए-इक्तदार आती है तो मुस्लमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम किए जाऐंगे और डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर का ओहदा मुस्लमानों के लिए मुख़तस किया जाएगा। इस जलसा की सदारत विट्ठल राव आर्या ने की।

जबकि अराकीन पोलीट ब्यूरो जितेन्द्र रेड्डी, निरंजन रेड्डी, लकशमा रेड्डी के इलावा सदर ज़िला टी आर ऐस शोबा अक़ल्लीयत मुहम्मद मुहसिन ख़ान,सैयद इबराहीम, एस ए सुलतान, बेकम जनार्धन, एम रवी, अबदुर्रहमान, मिर्ज़ा फ़सीह उल्लाह बेग, मुहम्मद अबदुर्रहीम वग़ैरा डायल्स पर मौजूद थे।जलसा के इंतिज़ामात में मुहम्मद मसऊद, मुहम्मद माबूद, मुहम्मद मक़सूद वग़ैरा पेश पेश थे |