क़ुरान मजीद की बेहुर्मती(अप्मान) का इंतिक़ाम(बदला) लेने अलज़वाहिरी की अपील

दुबई, दुनिया की सब से ख़तरनाक दहश्तगर्द तंज़ीम(संस्था) अलक़ायदा के लीडर एमन अलज़वाहिरी ने मुसल्मानों से अफ़्ग़ानिस्तान में अमेरीकी फ़ौजी अड्डे पर क़ुरान मजीद की बेहुरमती(अप्मान) और इस के नुस्खे़ जलाए जाने की मज्मूम हरकत का इंतिक़ाम(बदला) लेने की अपील की है।

अलज़वाहिरी ने इस्लामी इंटरनेट वेबसाइट पर जारी कर्दा(किए गए) एक आडीयो टेप में कहा कि मुसल्मानों को उन लोगों को मार डालना चाहीए जिन्हों ने इस साल के शुरू में अफ़्ग़ानिस्तान की ज़मीन पर मुक़द्दस क़ुरान की बेहुर्मती(अप्मान) की थी।

उन्हों ने कहा कि मुसल्मानों को इस वारदात का बदला लेना चाहीए। अलज़वाहिरी ने कहा कि इस तरह के वाक़ियात के बाद माफ़ी मांगी जाती है और मुआमले की तहक़ीक़ात कराए जाने की बात की जाती है। अफ़्ग़ानिस्तान में पेश आए इस वाक़िया के बाद भी अमेरीकी सदर बारक ओबामा और उन के वज़ीर-ए-दिफ़ा(रख्शा मंत्री) ने एसा ही ब्यान जारी करके ख़्वाहमख़्वाह ड्रामा कियाथा। अगरचे फ़ौरी तौर(तूरंत) पर इस टेप की सदाक़त की तसदीक़(सच्चाइ साबीत) नहीं होसकी है, लेकिन टेप में जो आवाज़ है वो अलज़वाहिरी की ही मालूम होती है।

ख़्याल रहे कि मिस्टर ओबामा ने फरवरी में मुक़द्दस क़ुरान मजीद के नुस्खे़ जलाए जाने पर अफ़सोस का इज़हार(जाहिर) करते हुए इस के लिए माफ़ी मांगी थी। अमेरीकी वज़ीर-ए-दिफ़ा लीवन पनेटा ने भी इस वाकिया के लिए अफ़सोस का इज़हार(जाहिर) किया था।