ख़लीजी इलाक़ा में अमेरीकी बहरी जंगी जहाज़ ताय्युनात

वाशिंगटन, ०५ जनवरी: (पी टी आई) अमेरीका ने अमेरीकी तैयारा बर्दार बहरी जंगी जहाज़ों को ख़लीज-ए-फारिस से बाहर रखने की ईरानी धमकीयों को नजर अंदाज़ करते हुए अपने बहरी जंगी जहाज़ ताय्युनात कर दिये। अमेरीका ने ताज़ा तरीन धमकीयों को मुस्तर्द कर दिया क्योंकि ऐसी अलामतें ज़ाहिर हो रही हैं कि ईरान की न्यूक्लीयर सरगर्मीयों की बिना पर इस पर आइद तहदीदात कार आमद साबित हो रही हैं।

ख़लीज-ए-फारिस के इलाक़ा में अपनी बहरी आज़ादी का तहफ़्फ़ुज़ करने की अपनी पाबंदी की एहमीयत उजागर करते हुए वाईट हाउस और पेंटगान ने ईरानी धमकीयों को मुस्तर्द कर दिया और अमरीका के बहरी जंगी जहाज़ों की अहम इलाक़ा में ताय्युनाती के प्रोग्राम में किसी तबदीली से इनकार कर दिया। ईरानी धमकीयों का ये ताज़ा तरीन दूर है, जिस से तौसीक़ होती है कि ईरानियों पर दबाव में इज़ाफ़ा हो गया है क्योंकि इस ने बैन-उल-अक़वामी ज़िम्मेदारीयों की तकमील नहीं की है।

वाईट हाउस के प्रैस सैक्रेटरी जय कारिणी ने कहा कि ईरान अकेला हो गया है और चाहता है कि अपने रवैय्या और दाख़िली मसाइल की जानिब से तवज्जा हटाई जाए। अलहदा तौर पर पेंटगान के ओहदेदार ने कहा कि अमेरीका बहरी आज़ादी से तहफ़्फ़ुज़ का पाबंद है, जिस की बुनियाद आलमी ख़ुशहाली है। इस ने कहा कि ये उन अहम वजूहात में से एक है, जिस की बिना पर अमेरीकी फ़ौजें इस इलाक़ा में सरगर्म हैं।

अमरीकी फ़ौजी असासा जात की ख़लीज-ए-फारिस में ताय्युनाती जारी रहेगी क्योंकि ये बरसों से जारी है। पेंटगान के प्रैस सैक्रेटरी जॉर्ज लिटिल ने कहा कि हमारी इस इलाक़ा की सयानत और इस्तिहकाम से देरीना वाबस्तगी के मुताबिक़ नक़ल-ओ-हरकत का बाक़ायदा प्रोग्राम तैयार किया गया है और इसी की मदद से कार्यवाहीयां की जा रही हैं।

अलहदा तौर पर वाईट हाउस और पेंटगान के ये ब्यानात ईरानी फ़ौज के सरबराह मेजर जनरल अता उल्लाह ख़ालदी के इस इंतिबाह के चंद घंटों बाद मंज़र-ए-आम पर आई, जिस में उन्हों ने कहा था कि अमेरीका अपने तैयारा बर्दार बहरी जंगी जहाज़ इस इलाक़ा से वापिस तलब ना करे तो वो कार्रवाई करेगा। उन्हों ने कहा कि ईरान अपना इंतिबाह नहीं दुहराएगा। फ़ौज के तैयारा बर्दार बहरी जहाज़ बहर-ए-उम्मान की सिम्त पेशरफ़त कररहे हैं क्योंकि हम ने जंगी मश्क़ें की हैं।

उन्हों ने कहा कि वो पर ज़ोर अंदाज़ में कह रहे हैं कि अमेरीकी तैयारा बर्दार बहरी जहाज़ ख़लीज-ए-फारिस से वापिस नहीं जा सकेंगी। ईरान की सरकारी टी वी और वैब साईट पर शाय शूदा ब्यान में वज़ीर-ए-दिफ़ाअ ईरान अहमद वाहिदी ने कहा कि ईरान आबनाए हुर्मुज़ की सयानत के तहफ़्फ़ुज़ के लिए कुछ भी करसकता हैं।

ख़लीज के इलाक़ा से मावरा अफ़्वाज की मौजूदगी का सिवाए नतशार के कोई और नतीजा नहीं निकलेगा। ख़लीज-ए-फारिस में इन अफ़्वाज की ज़रूरत नहीं है क्योंकि ये नुक़्सानदेह है। ईरानी फ़ौज ने इंतिबाह देते हुए कहा कि अगर अमेरीकी तैय्यारा बर्दार जहाज़ दुबारा ख़लीज के इलाक़ा में ताय्युनात किए गए तो वो भरपूर ताक़त इस्तिमाल करेगी।