ख़ादिमुल हरमैन शरीफ़ैन के हाथों बावक़ार मलिक फ़ैसल एज़ाज़ात की तक़सीम

हिंदुस्तान के मुमताज़ आलिमे दीन और मुख़्तलिफ़ मज़ाहिब के तक़ाबुली जायज़ा पर ग़ैर मामूली उबूर के हामिल डॉक्टर ज़ाकिर नायक को दीने इस्लाम के लिए उन की गिरां क़दर ख़िदमात के एतराफ़ के तौर पर ख़ादिमुल हरमैन शरीफ़ैन और सऊदी अरब के नए शाह सलमान बिन अब्दुल अज़ीज़ ने अपने मुल्क का बावक़ार एज़ाज़ पेश किया।

शाह सलमान ने गुज़िश्ता रोज़ यहां मुनाक़िदा एक पुर असर तक़रीब में पाँच मुख़्तलिफ़ ज़ुमरों के तहत ग़ैर मामूली कारनामे अंजाम देने वाली मुमताज़ शख़्सियात को किंग फ़ैसल इंटरनेशनल प्राइज़ 2015 पेश किए। दीने इस्लाम की ख़िदमत, इस्लामी तालीमात, अरबी ज़बान और अदब, तिब्ब और साईंस जैसे पाँच मुख़्तलिफ़ ज़ुमरों में गिरां क़दर ख़िदमात अंजाम देने वाले अफ़राद या इदारों को किंग फ़ैसल इंटरनेशनल प्राइज़ दिए जाते हैं।

ये एज़ाज़ मुताल्लिक़ा फ़र्द या इदारा के कारनामों के बारे में दस्ती तहरीर पर मबनी अरबी सदाक़त नामा, 24 क़ैरेट के 200 ग्राम ख़ालिस सोने के यादगार तमग़ा और 2,00,000 अमरीका डॉलर के एक चैक पर मुश्तमिल होता है। ख़ादिमुल हरमैन शाह सलमान के हाथों डॉक्टर ज़ाकिर नायक को इस बावक़ार एज़ाज़ की पेशकशी के मौक़ा पर वुज़रा, शाही ख़ानदान के अरकान, सीनियर सरकारी ओहदेदार, माहिरीन तालीम, सरकर्दा उलमाए इस्लाम और दूसरे भी मौजूद थे।

इस तक़रीब में डॉक्टर ज़ाकिर नायक की हयात के इक़्तिबासात वीडीयो के ज़रीए दिखाए गए जिस में उन्हों ने कहा कि इस्लाम ही वाहिद मज़हब है जो सारी इंसानियत के लिए अमन फ़राहम कर सकता है।

स्विटज़रलैंड के माईकल ग्राइज़ील और अमरीका के उमर मूनिस याकई को साईंस के शोबा में उन की बेहतरीन ख़िदमात पर इनाम दिया गया है ताहम अरबी ज़बान और अदब पर इस साल किसी को भी कोई अवार्ड नहीं दिया गया।