ख़ानगी स्कूलों में मनमानी फ़ीस की वसूली

येल्लारेड्डी 24 जून ख़ानगी स्कूलों में की जा रही मनमानी फ़ीस वसूली को बंद करने का मुतालिबा करते हुए ए बीवी पी तंज़ीम ने 23 जून को तमाम स्कूलों को बंद रखते हुए एहतेजाज करने की अपील पर तमाम स्कूल बंद रखे गए।

ज़िला कन्वीनर ओमकार ने बताया के ख़ानगी स्कूलस ज़िम्मेदार मुख़्तलिफ़ तरीके से फ़ीस वसूल करते हुए तालीम को तिजारत बनादिया है। तलबा-ए-के वालिदैन को लूट रहे हैं।

ख़ानगी स्कूलस मालिकान ही तलबा को किताबें , नोटबुक्स , टाई बेल्ट वग़ैरा बेतहाशा क़ीमत पर सरबराह कर रहे हैं जो एक तरह की ज़बरदस्ती है और ख़ानगी स्कूलों में कहीं भी क़ानून हक़ तालीम अमल में नहीं लाया जा रहा है।

इन तमाम चीज़ों पर सरकार सख़्ती से नोट लेने के लिए ही डीमांड करते हुए ए बीवी पी ने स्कूलों को बंद मनाते हुए तवज्जा करने की पहल की है। इस मौके पर लक्ष्मण , रवी , चक्करी , विजय , सुरेश , रग्घू , अशोक , नरेश मौजूद थे।

वाज़िह रहे कि बुनियादी सहूलतों के बिना भी कई ख़ानगी स्कूलस सिर्फ़ रुपया बटोरने की ख़ातिर चलाए जा रहे हैं। ना तलबा-ए-के लिए कोई खेल का मैदान ना कुशादा क्लास रूम्स ,सिर्फ़ शहर के कुछ नामवर स्कूलों के नाम पर स्कूल खोल कर वहां के पमफ़लट पर यहां का नाम लिखते हुए ओलयाए तलबा-ए-को धोका दे रहे हैं। जिस से उन्हें रोकना बहुत ज़रूरी है। वर्ना तालीम के नाम पर तिजारत हर एक का शेवा बन जाएगा।