ख़ानगी स्कूल बच्चों को ना भेजने अवाम का अह्द

येल्लारेड्डी 03 जुलाई मंडल लिंगमपेट के नलामडगो मौज़ा की अवाम ने रज़ाकाराना तौर पर मीटिंग मुनाक़िद करते हुए ख़ानगी स्कूलों को ना भेजने का अह्द करते हुए हलफ़ लिया।

मौज़ा को ख़ानगी स्कूल ज़िम्मेदारों ने आकर गाड़ीयों में तलबा को अपने स्कूल भेज रहे हैं और नलामडगो इलाके से चंद बरसों से ये सिलसिला चलता आरहा है जिस से लाखों रुपये मौज़ा से ज़ाए होरहे हैं कह कर मौज़ा की अवाम ने इत्तेहाद का मुज़ाहरा करते हुए मुक़ामी प्राइमरी स्कूल में अंग्रेज़ी मीडियम का क़ियाम करने का फ़ैसला क्या।

सब ने मिलकर 50 हज़ार रुपये का चंदा जमा क्या। सरकारी असातिज़ा के साथ ख़ानगी असातिज़ा का इंतेज़ाम करने का फ़ैसला क्या। हर माह इन असातिज़ा को ओलयाए कुछ ना कुछ जमा कर के तनख़्वाह देने के लिए राज़ी होगए और 40 तलबा को स्कूल में दाख़िला दिलवाया । इस मौके पर सरपंच नाराय‌ना एस एमसी चैरमैन साईलो और मलीश सत्यम राजलू डिगम्बर सदर मुअल्लिमा संगो बाई सी आर पी संजीव कुमार श्रीलता मौजूद थे।

इस तरह मैज़ा की अवाम ने इलाके से गाड़ीयों में दूर ख़ानगी स्कूलों को भेजने और इस के लिए मौज़ा से हर माह लाखों रुपये ख़र्च होने को सख़्ती से नोट करते हुए ख़ुद ही मिलकर अपने ही इलाके में स्कूल का क़ियाम करने का फ़ैसला करने अज़म अच्छा होतो कामयाबी यक़ीनी होना साबित कर है।